• standby

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag dricker i princip bara vatten efter träning, samt lite till mat. Är nästan aldrig törstig och sugen på vatten, dricker för att man "måste".
    Hinkar däremot galna mängder te :)

• standby

Jag är en svart-te-drickare av rang men har inte blivit uttorkad hittills iaf ha ha.
    Fick igår för första gången på över 8 månader på lchf en sån där känsla av att bli helt matt och orkeslös. Var dock inget som en kopp te med kokosolja samt fröken med ost kunde råda bot på iaf.

• standby

+1 kg på 5 dagar, utan att jag gjort ngt "fel". Trist. Jag som var så glad och trodde MBT hade fått fart på min viktnedgång igen. Det verkar helt kört med mina sista 5...

• standby

Celsius 2 för 35:- på mitt Ica kvantum är bra pris då inser jag!
    Själv gillar jag den med grönt te och ngn frukt, typ mango.

• standby

Är på väg till Topploppet. Har "kolhydratladdat", lyxade till med hela TVÅ skivor low-carbbröd innan jag stack

• standby

Jag känner mig uppgiven... Upp 1 kg igen. Jag trodde jag var på väg ner men väger nu 1,6 mer än jag gjorde för ngr veckor sedan :(

• standby

Jag kör enligt Ulrika (Davidsson, Gunnarsson?) bokens 2 kick-startveckor nu. Känns helt knas att dricka smlothie med både banan, mango och apelsin i. Dessutom till FRUKOST!
    Många goda recept i hennes bok iaf.
    Tror inte jag kommer gå ner mkt på detta men det är lite kul variation iaf på min matlagning som lätt blir aningen ensidig pga dålig fantasi/framförhållning :)

• standby

häjhäj - jag tycker ICA Stevia strö funkar bra. (Är blandning av stevia och sukrin)
    Rent sukrin/sötin är inte lika gott tycker jag.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**