**Den stora feta LCHF-tråden**

Idag har jag fått i mig 8 ägg. Rekord! Laborerade med pannkaksreceptet á la kolhydratrik för att få ner mängden mjöl och mer mättnad så jag körde 2 dl mjöl, 6 dl röd mjölk, 5 ägg och vaniljpulver. Sonen mumsade glatt
Ziggy: Storlekarna på kläder har ändrat sig. Jag har tex alltid haft byxor i strl 40. Nu kommer jag knappt i det. Jag kom ju inte i bikinibyxorna i strl 40! Vissa jackor har jag 38 i, andra 40. Jag tycker det är skitsvårt med storlekar nu! Jag håller med Emma om din jacka, den är jättefin men den ser faktiskt lite stor ut på dig. Törs jag gissa på att en storlek mindre blir för litet?
jucea: Du ser ju jättefin ut! Magen känner jag igen, jag har en look-alike här
Gravid: Lchf funkar jättebra som gravid men jag tycker man kan hålla sig på ett högre kolhydratsintag/dag (kanske runt 30-50 g) i form av grönsaker/rotfrukter och mejeri. Unna sig en frukt om man vill. Jag åt aldrig järntabletter när jag var gravid. Eller jo, jag åt väl 10 tabletter i början för jag var så trött och inbillade mig att det skulle hjälpa. Jag var ju nygravid och trött pga det Ägg kommer man lååååångt på
Grattis till ni som gått ner och minskat i cm både här och där!! Härligt jobbat!
Igår fick jag i mig 8 ägg. Vågen visade -0,6 i morse. Så himla skönt att börja minska på det envisa kilot som hänger kvar! Idag kör jag samma variant som igår och håller en tumme att jag kommer ner till vikten jag hade för 2 veckor sen. Helst skulle jag vilja spräcka den siffran, komma förbi den envisa platån men jag hoppas inte för mycket.
jucea: Jag tycker det är så svårt med bh därför kör jag Swegmarsk sporttopp/bh. Det ger ingen schysst form på brösten men det är skönt! Sån bh som du har på dig kan jag inte ha längre. Lutar jag mig framåt trillar brösten ur och rätar jag upp mig igen har jag helt plötsligt 4 bröst Balconettbh är bättre men jag har svårt att hitta en snygg med bra passform så jag har gett upp och köper mina trotjänare
Maken skulle säkert vilja att jag köpte något sexigare
Jösses vad OT jag är hela tiden ...
Lättja; Bamsekram kommer här! *schwooosch* Upp i sadeln igen bara!!
Bestäm en dag att börja och gör det. Gör inga halvhjärtade försök fram tills dess. D blir det kajko. Kanske har det blivit för mycket för dig nu och det sista man bryr sig om då är maten och när man inte sköter maten blir det snabbvarianter av mat, oftast dåliga sådana, och allt kommer över en. Är dt inte det ena som trycket så finns det annat. Sånt som måste göras, måsten och allt blir bara skit. Du vet hur du ska äta. Du vet vad du mår bäst av. Så bestäm en dag, ge det 2 dagar och du är på banan igen!