• helene306

**Den stora feta LCHF-tråden**

Teskedsmamman skrev 2011-04-01 00:22:00 följande:
    Äh, man blir ju bara deprimerad av att fota sig själv juh
    Ingenting är som att se sanningen i vitögat Jag tyckte det var värre att se den bleka kropp som speglades tillbaka! Vart är färgen liksom??

Bebis vaknade 5.15 (attans vad munter man blir) så 5.44 stod jag och fotade mig. Dagen till ära tog jag på mig en riktig bh så Swegmarks fick stiga åt sidan Funderar på om jag ska lägga ut bilderna på bloggen eller om de ska få hamna i datorn. Hmmm ...

Lättja: Just det, nu kom jag ihåg när du skriver det att du kände dig lite koko att ta in plugget inför tentan. Se det iaf positivt att du inte vräkt i dig godis och annat onödigt skit! Du kunde släppt precis allting och bara frossat, nu har du inte det. Var glad för det och på´t igen!
    (¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • helene306
    stolla skrev 2011-04-01 07:23:57 följande:
    Kul att det är så många som hänger på min utmaning i bikini/underkläder!!

Jag kommer inte lägga ut några bilder, det är enbart för min egen skull. Jo jag visade min man och han tycker att det var en superbra idé eftersom det inte syns så mycket på vågen längre.

Nån som även är sugen på att peppa varandra att börja jogga? Det ska jag göra bara snön försvinner!
    Jogga är jag inte med på Alla joggare jag möter ser grymt plågade ut. Halvdöda. Det kan inte vara bra Jag går omkring med ett leende på mina läppar under barnvagnspromenaderna och njuter. Jag tänker inte plåga mig

Men pepp till er som ska ut osh springa!!
  • helene306
    ofrivilligbonusmamma skrev 2011-04-01 09:51:27 följande:
    Ok, here it goes..

Jag fattar inte ens att jag gör detta, men jag tänkte att jag kanske kunde ge er andra lite "mod", haha .
    Känsliga tittare varnas ;P

Ursäkta spegelbilderna, men vill inte be sambon att ta bilder, haha.

Såg nu när ja kollade igenom bilderna att "efter"-bilden faktiskt är tagen igår *minne som en guldfisk*. 

Men det är ju jättestor skillnad på dig! Grattis!

Orkar jag ladda över bilderna idag (läs: om jag kommer ihåg ) ska jag se om jag lägger ut dom här
  • helene306

Ok, tjejer, här kommer jag

3 veckor efter förlossning

Jag gillar inte fluffet över troskanten som syns både fram och bak ...

Bikiniutmaning 1/4

Jag ser ingen större skillnad. Det skiljer 5,9 kg mellan bilderna.

• helene306
    FiaFunderar skrev 2011-04-01 10:55:50 följande:
    Åh herregud!!! Minus 2 kilo på 2 dagar!!! Vad är det som händer? Gu vad glad jag blir Solig
    Strunt i vad som händer Grattis!!
  • helene306

Fia: Haha, du fick mig med (fast jag hade ju hellre hoppats på ett vågskutt än ett du-skämta-mig-aprillo

• helene306

Pratar i telefon och slevar i mig resterna av en barnyoghurt. Snacka om att handla efter gammal vana utan att tänka sig för. Vad trött jag blir på mig själv ...

• helene306
    MrsMurphy skrev 2011-04-01 16:37:13 följande:
    Tenta avklarad och ett glas vin i näven... Nu ska jag bara ladda inför morgondagens högskoleprov, sen ett barnkalas på söndag, men seeeeeeen! Då blir det spammande upp i det blå!

(Och nej, det blir ingen "kladdkaka" på 2-års kalaset)
    Härligt!
  • helene306

Så, nu testar jag att göra bountys

• helene306
    MamaLucy skrev 2011-04-02 07:36:44 följande:
    Ni som hållt på ett tag med lchf, har ni tappat mkt hår eller fått hemsk andedräkt??  Läste nått om att det skulle vara vanliga "biverkningar" Jag som tycker att jag äntligen hittat nått som jag tycker funkar. Jag vill inte tappa mitt hår igen! Har precis fått tillbaka lite kvalite i håret efter graviditet -07... andedräkten kan man kanske fixa *s* Men håret?
    Jag har alltid tappat otroligt mycket hår men det tror jag inet beror på lchf. Jag får ut värsta tussarna när jag borstar håret. Det jävliga är att kalufsen är lika tjock som alltid. Jag hade hoppats på att det skulle tunnas ut men icke. Nu har jag fått vågor i håret men det beror på hormoner efter barn.

Idag är jag ledsen och sur. Makens fel. Tröstar mig med en bounty.
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**