Inlägg från: huldaskarin |Visa alla inlägg
  • huldaskarin

**Den stora feta LCHF-tråden**

Då tror jag att jag ska ta och titta in till dej och provsmaka Boost 

• huldaskarin

Ursäkta mej, men är det bara jag som har grymma problem med magen? Alltså att få gå på toa? Nog ska man väl få till det mer än 3 gånger i veckan?

• huldaskarin

Min kropp har hört till de snålare i Sverige länge, men nu har den gått till överdrift tycker jag. Hoppas att den kan tänka sej att bli lite mindre gnidig och att det bara är en omställningsfas.

• huldaskarin

Jag har gått ner 2 kilo och det gick fort, redan första veckan, men nu är det stopp. Är på vecka 3 nu och hoppas såklart att det ska lossna snart igen. Jag vill ju kunna ha mina brallor igen 

• huldaskarin

BMI-grejen ger inte rättvisa åt mej heller, för det den klassar som normalvikt på mej klassade min läkare som undervikt. På den tiden vägde jag 60 kilo och åt 6 rostade brödskivor om dagen med sportmessmör på och mängder med kaffe. Knäskålarna och armbågarna stod ut som stora klumpar, revbenen syntes igenom huden och nyckelbenen stack ut och ändå tyckte jag att jag såg helt normal ut...Nu vill jag bara komma i mina kläder i storlek 40 och det kommer jag att trivas bra med 

• huldaskarin

Inte direkt, jag brukar köra med laktosfri grädde när jag gör gratäng. När jag gör blomkålsmos brukar jag ha i lite creme fraiche eller turkisk yoghurt, beroende på vad som finns i kylskåpet.

• huldaskarin

Kanske sojagrädde kan vara ett alternativ. Det är inget jag testat så jag vet inte om det är någon smakskillnad.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**