• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Milifjor: det är härdat de cocosfett i silvrig förpackning.
    Har du någon hälsokost , där köper jag mitt cocosfett

• RebornEve

Idag har de än så länge bara blivit en stor kopp MBC , en långpromenad och lite armhävningar och sitsups!
    Nu sitter jag och tittar på när min käreste fixar middag!
    Det blir torskfile på en bädd av purjolök och tomat och så cocosmjölk som hälls över. Till detta serveras blomkålsmos :)
    Hungrig är jag , de ska bli såå gott

• RebornEve

Lokesmammi: det blir nog så den här veckan , hoppas jag !

• RebornEve

Usch trött och frusen och på dåligt humör. Dödligt sugen på en kebabpizza :/
    Give me strengt

• RebornEve

Dessutom när man skippar både mjölk och gluten så äter man lite mer enligt paleo och då ingår rotfrukter :)

• RebornEve

jag åt en pizza igår och det var jävligt gott och jag kände mig värd den :)
    jag har tamejfan gått ner 34 kg och jag har inga planer på att gå upp dessa igen, men en pizza ibland är ju inget som gör att man går upp i vikt direkt.
    Eftersom jag tänkt leva med lchf resten av livet så behöver man då och då "synda" lite :) jag tänker vägra få ångest för de :)
    startade dagen idag med en riktigt lång powerwalk med hunden och sen lyxade jag till de med hallon och rostad cocos till frukost !

lev i nuet och säg det du känner, imorrn kan det vara för sent...
  • RebornEve
    RebornEve skrev 2012-11-01 09:36:16 följande:
    jag åt en pizza igår och det var jävligt gott och jag kände mig värd den :)
    jag har tamejfan gått ner 34 kg och jag har inga planer på att gå upp dessa igen, men en pizza ibland är ju inget som gör att man går upp i vikt direkt.
    Eftersom jag tänkt leva med lchf resten av livet så behöver man då och då "synda" lite :) jag tänker vägra få ångest för de :)
    startade dagen idag med en riktigt lång powerwalk med hunden och sen lyxade jag till de med hallon och rostad cocos till frukost !

jag åt inte upp hela, men nä jag fick faktiskt inte jätteont i magen. brukar få det men inte igår. är lite bubblig idag känner jag :)
    Ninis skrev 2012-11-01 09:40:30 följande:

Förresten, hur rostar du cocos? Steker i stekpanna utan smör eller?
    jag häller cocos i en stekpanna utan smör och sen rör jag hela tiden. det går segt i början, sen går det fort. så passa så det inte blir bränt :)

lev i nuet och säg det du känner, imorrn kan det vara för sent...
  • RebornEve

Käkat lunch! Fläskkotlett med beasås och kokta grönsaker, mumma!
    Nu blir de en promenad till en kompis :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**