• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Ninis: jag brukar äta Max ett halvt paket. Men oftast bara 1/3 om jag nu äter frukost

Idag lyxade jag till de med en varm choklad!
    Vispade ihop vispgrädde,kakao och sötningsmedel med en lattevisp. Hällde sedan på hett vatten !
    Vardagslyx :)

• RebornEve

Ninis: ca 0.75 dl grädde 2 tsk kakao, hermasetas flytande sötningsmedel tar man så sött som man vill ha drycken.vispar ihop och häller sedan på ca 2 dl hett vatten

• RebornEve

Jag bestämde mig för att väga mig idag :/ lite smårädd eftersom senaste veckorna har jag hamnat i en depression ,inte mått bra alls vilket har speglat av sig på maten. Senaste veckan har jag ätit allt. Magen ballade ur totalt och hyn också.
    Men mår bättre nu och vägde mig idag. Såå glad att jag bara har gått upp ca 2 kg. Det är förmodligen den där vätskan jag alltid lägger på mig när jag fuskar med kolhydrater.

Så nya tag från och med idag ! Frukost blev varm choklad och nyss var jag ute och sprang med hunden :)
    Nu lchf-pizza med beasås !gött :)

• RebornEve

Ninis: de funkar alldeles utmärkt. Jag har tidigare använt både sukrinmellis och ICAs steviaströ :)

• RebornEve

Jag kan vara med från och med måndag !
    Har inflyttningsfest på lördag så innan dess vill jag inte strikta till de med mejerifritt!
    Jag kör från 19 november till den 13 december.

Idag jobbar jag kväll så nu på förmiddagen blir de att springa med hunden :)

• RebornEve

Sovit hos min pojkvän inatt.
    Han jobbar natt och kom hem för en liten stund sedan. Fixade stekt ägg och bacon och coleslaw till mig :)
    Han är så himla gullig !
    Är så skönt att han äter samma nyttiga mat som mej :)

• RebornEve

Ninis: ja han är bäst :)
    Håller tummarna att du hittar en minst lika bra !

• RebornEve

Julen för mig får bli som den blir! Kommer äta de jag är sugen på :)

Idag har jag käkat så här:
    Frukost ,stekt ägg och bacon och coleslaw
    Mellanmål, en varm choklad
    Lunch , tacogratäng
    Strax blir de jobbet !

• RebornEve

Ellen2008: mejeriprodukter är animaliska produkter.
    Kokosmjölk är ju från kokosnöten

• RebornEve

Ellen2008 : nej :) tror inte de hämmar!
    Jag hade cocosmjölk i maten flera gånger under min utmaning.
    Jag gick ner 5.8 kg på 28 dagar och det räknar jag som ett bra resultat.
    Procentuell viktminskning blev 8,7 % :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**