-
Om jag gör om namnet till "stora feta hemliga gruppen!" då? :PDenebola skrev 2011-04-12 11:59:37 följande:Om jag ska vara med i en FB-grupp ser jag gärna att namnet är lite anonymt, samt att det är en sluten grupp där endast medlemmar får se innehållet. Har inget emot att diskutera LCHF med personer IRL, men är inte sugen på att gasta ut det på FB.
-
GAAAAAAAAHHHHH!!!!!! ibland måste man ju bara älska facebook! jag ska göra om det så får vi se haha
-
Haha tror inte det x) sorry :PDenebola skrev 2011-04-12 12:16:59 följande:Haha
Går det ens att byta namnpå grupper efter att de är startade?
så nu funkar det att gå med :D gruppen får inte vara hemlig x) -
Tänkte man kunde samla resultatbilder och länkar där kanske :)Linda1976 skrev 2011-04-12 12:29:59 följande:Nuuuu hittade jag!!
Men en fundering: Hur ska det gå till? Ska FBgruppen komplettera tråden? Vad ska vi skriva i tråden och vad hamnar på fejjan?
*trögskalle*Hmm jag bara la till alla som sökte :/Asereht skrev 2011-04-12 12:33:18 följande:En annan undran, ska man ange nick eller så för att släppas in eller släpps alla som söker in? -
Grejen är att gör jag gruppen sluten/hemlig så kan den inte sökas på :/
-
Denebola, Linda la till mig på fb och i hennes logg ser man ingenstans att hon gått med i gruppen. Enda sättet för dina vänner på fb att få reda på att du är med i gruppen är alltså om dom söker på den och ser att du är medlem.
När man gör den hemlig vet jag inte hur man gör så folk kan bli medlemmar :/
-
Kanske att man länkar till själva gruppen uppe bland länkarna här, frågan är om den syns då när den är hemlig? :/
-
Nu har jag gjort den hemlig, www.facebook.com/home.php&ap=1
kan du se nåt om du klickar på länken denebola?
-
Ja det kan man göra :) öppnar upp den igen då!Denebola skrev 2011-04-12 14:17:15 följande:Känner mig lite krånglig
Men man kanske kan göra så att gruppen är sluten först, så att man kan ansöka om medlemsskap, och sen när alla har gått med blir den hemlig?
-
ojojoj jag orkar inte läsa ikapp :P
Idag har jag vart hos kompisen och städat, alltså det var ltie "rent hus" varning. man kunde inte ta sig fram, skräp överallt och disk så man inte ser diskbänken. Tog 4 timmar att städa köket. Så skulle vi göra tacos på LCHF vis men innan vi hann blinka mummsade vi i oss nachos och cheesedip.. -.- ahja, jag förbrände säker 10 000 kcal under städningen så jag orkar inte riktigt bry mig ^^
Och förlåt att det tog sån tid att bli accepterad i FB-gruppen, men hade lite fullt upp så kollade bara lite då och då.
Nu ska jag sova och vila ryggen, gonatt mina små fettmonstrar ^^