• yena89

**Den stora feta LCHF-tråden**

Linda1976 skrev 2011-04-19 16:00:48 följande:
    Men precis!!! jag kan inte äta EN rostad macka. Jag äter hela brödet..... På riktigt. 
    "Det är för du inte har nån självdisciplin" Yeah right. Samma gäller ju för an alkis, en sån kan inte dricka bara ett glas vin men till såna går man minsann inte och säger "det är ju nyttigt med ett glas vin om kvällen".....
  • yena89
    Linda1976 skrev 2011-04-19 16:17:39 följande:
    Eller hur! Såna människor vill man ju slita huvudet av. MINST!
    MM som nu fick jag en kommentar av en vanlig anti-LCHFare, "man kan gå ner i vikt av att äta mycker kolhydrater"......ja det är klart MAN kan det, OM man har kroppen för det. Men det betyder inte att alla kan det...När ska folk inse att alla inte kan äta som dom själva?
    Jag borde verkligen sluta delta i dessa diskussioner bara för jag bygger upp sån...aggression inom mig >.<
  • yena89
    Nallebjörnis skrev 2011-04-19 16:48:11 följande:
    Vart får man tag på kokosmjöl? *nyf*
    LCHF-butiken tror jag har.
    Det går inte att mala kokos själv bara utan man måste tyvärr köpa det :P
  • yena89
    Kaya skrev 2011-04-19 16:48:48 följande:
    Marsipankycklingarna kanske man kan ha kvar och se som dekoration (dvs inte äta dem!)...?

K
    TEMPTATION!!! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • yena89
    Nallebjörnis skrev 2011-04-19 16:51:18 följande:
    Attans.. hinner ju inte få hem innan påskafton ju :(
    Gör mandelmjöl istället då? :/ det kan du ju göra själv.
  • yena89

Jag funderar på att beställa hem lite såna nudlar. Och sen ha nån gräddig ost-skink sås med lite purjolök :o
    men är så rädd att nudlarna ska vara slemmiga >.< dom ser ju ut som överlånga spermagrejer utan huvve >.<

• yena89
    Nallebjörnis skrev 2011-04-19 17:05:00 följande:
    Skrattande
    yena89 skrev 2011-04-19 17:03:46 följande:
    aa det gjorde den. där e det ju bara o byta ut mjölet till mandelmjöl ochsocker mot sötningsmedel (men itne samma mängd tror jag) och sen istället för hallonsylt kan du bara mixa hallon :)
    ja det vad det ja tänkte... ville ju baka nåt till påskafton som ja och mannen åxå kan äta! Flört
    Men annars, för o vara på den säkra sidan kan du ju som denebola säger byta ut bottnen mot THE kladdkaka och ha den kladdig och se ha lite mixade hallon över och så kanske en till kladdkaka och sen grädde eller chokladmousse över och sen ha lite smält choklad över så det bli såhära swisch-swisch du vet :o? Fast fy vad maffigt det skulle bli :o
  • yena89
    Denebola skrev 2011-04-19 17:07:33 följande:
    De är inte slemmiga De är ganska fasta i konsistensen. Al dente typ.
    haha bra x) vet du om dom går att steka? så man kan göra typ stekta nudlar med kyckling o grönsaker?
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**