jeng skrev 2011-03-24 12:37:00 följande:
Jag tar gärna större boobs om jag får välja!

Har dock köpt en helt ny uppsättning BH nu, så det vore ju ganska otaktiskt!

Haha, det gjorde jag i slutet av sommaren (är inte vid "min" specialbutik så ofta). Sen vid jul hade jag gått upp 2 kupstorlekar (samma omkrets) (kan vara 1 kupstorlek också, minns inte exakt, kunde ha två olika beroende på modell), så jag har till och med en bh från i somras som har prislappen kvar, som nu är för liten! Och nu var jag och köpte bikini nyssens, och har gått upp
ytterligare en kupstorlek, fortfarande samma omkrets.
Har inte riktigt fattat det än, det känns riktigt wierd, som om jag fattar i teorin men inte i verkligheten. Men jag är helt fascinerad över mina "nya" bröst

Och då har jag ändå bara gått upp ca 5-6 kg från start, varav 2-3 mer än min tidigare "normalvikt".
Har fått lite lovehandles och ass också, men har bara gått upp en "ynka" storlek i trosor

Jag letar även ny sportbh (men då återkommer problemet "stora" bröst och liten omkrets...), för jag får världens klyfta med min gamla, och eftersom jag föredrar att träna i linnen och inte t-shirt så känns det lite väl utmanande
Jag provade för skojs skull samma modell av bikiniöverdel som jag köpte förra sommaren, och som jag tänkte att jag kanske kunde använda ändå i sommar, men HAHA vilken skillnad det var när det var rätt kupstorlek

Får nog utvärdera den gamla igen
Men nu har jag en ny bikini att ta 1:a april-kort i (ska dock ta ett i den gamla också eftersom jag haft den på mina kort hittills)