**Den stora feta LCHF-tråden**

Så sjukt!
Jag mäter inte magmåttet eller så och tycker ju att vikten liksom tagit lite god tid på sig att trilla av mig.
MEN!!! Idag tog jag på mig ett skärp som jag preciiiis kunde knäppa för 3 veckor sedan. Idag är där 8 cm över!!! Vansinnigt resultat ju! Whoop whooop!
Jag har börjat käka smetana till frulle. Mättar bra och är laktosfritt. Borde ju vara toppen då eller,
?
Tuvaduva - försöker du bli gravid så kan jag varmt rekommendera Bidrottninggelékapslar. Jag har fått supertydlig och punktlig ägglossning med dem och blivit gravid 4 ggr av 4. Har två små knoddar nu.
Jag tror kroppen mår bäst av en bra balans och för mig, just nu som helammande mamma, innebär det lite mer liberal LCHF. Min kropp mår mycket bättre av det än i början efter sista förlossningen då jag körde strikt. Nu släpper kilona och jag mår bra!
Ta lite extra tillskott av d-vitamin oxå även om solen skiner. Lycka till!
Zvartaliljan - jasså värre? Hoppla. Kostdoktorn rekommenderar det iaf och jag går ner och står mig kanon på det så jag kommer käka det tills jag tröttnar.
Muuums!
Drick mer vatten, ät mer kokosfett, mindre protein, mindre mejeri produkter, mera schmöööör, tipsen haglar.
Promenixa och hiva omkring en kettlebell modell tung, alternativt en treåring. Ta en tremånaders för knäböj och utfallssteg. Lägg dem i en vagn och knata terrängbana på ca 8km. Då släpper det nog!
Funkar rätt bra här.
Hur länge har du ätit LCHF?
Äter du kokosfett och i så fall hur mycket?
Äter du mycket mejerier
Under inkörsfasen kan man bli knas i magen.
Jag får diarreé av för mycket kokosfett!!!
Laktosintolerans ger diarréer.
Det skulle jag inte tro. Läsk används ju av en del för att lugna magen.
Hur länge har du haft diarréer? Kanske läge att boka tid på vc?