**Den stora feta LCHF-tråden**
Du behöver med största sannolikhet inte käka aminosyror så länge du är en vanlig glad motionär. satsa på grymma träningskläder istället!
Du behöver med största sannolikhet inte käka aminosyror så länge du är en vanlig glad motionär. satsa på grymma träningskläder istället!
Stjierna - jag kör på här och tappar ca 300 g i veckan.
Ska på ett bröllop, riktigt flott sådant, i slutet av augusti och tänker att om jag inte tappat "tillräckligt" i början av augusti så kör jag 2-3 veckor stenhårt på pulverdiet. Hur tror du kroppen kommer reagera då och när jag sen återgår till normalmat igen dvs LCHF?
Vore intressant att höra hur du tänker? Jag borde ju då tappa en del kilon eftersom man ju knappt får i sig några kalorier på pulver?
Jag har kört pulver innan så jag vet att jag klarar det.
Jag har ca 5 kilo kvar att gå ner (gått ner 22 kilo sen februari) och strikt funkar inte. Verkar vara amningen som
Gör det. Detta gäller bara för att komma i en fodralklänning till en tjusig fest.
Självfallet vet jag att det handlar som sockersvält och jag tar bara till
Det om jag inte är på typ 73 kilo vid början av augusti.
Periodisk fasta är jag lite tveksam till. Hur ser ett bra upplägg för det ut?
Ok så jag äter som vanligt hela veckan och väljer en dag då jag bara dricker typ äggmjölk, mbc och vatten ett dygn?
Jag försöker utesluta mejeriprodukter ganska mycket nu oxå.
Helammar fram till och med juli då kotten är 6 fulla månader, sen delammar jag tills han är ca året.
Vill bara bli av med de här sista nu så jag blir en lång drasut igen! 70 vore perfekt men kanske på gränsen till för smal iof. Men med mukkler blir det nog kalas. Jag är 179 lång.
Satsar på 72.
Gött så ska jag testa det!
Hatar mbc, har du nåt bättre recept tar jag det gärna.
Jag vägde 64 som minst innan dottern för tre år sen, eller ja 4 om man räknar missfall och graviditet. Jättesnygg men jag undrar om jag kan komma dit med LCHF? 70 känns bra. Jag har ändrats i kroppen efter mina två barn nu och ser mindre ut men ibland på vissa foton ser jag ut som en blåval så det får fanimig försvinna lite mera!
Förresten, köpte kung markattas kokosfett på ICA och FY FAEN vad det smakar räligt!!??
Nån som märkt det?
Annars har jag Cocosas bruna burk och Holistics till kaffet. Cocosas gröna gillar jag inte alls. Men kung markattas, nej fy uschling så äääkligt!
Är förresten dina två dagar skilda åt?
Om jag kör måndag och onsdag? Funkis? Inte två på raken väl?
Jag får nog ta 1 msk kokosfett och 50g smör. Är rätt känslig mot kokosfettet. Spyr och fårmagknip och sånt trevligt...
Vilken kakao tar du?
Är det kanske bättre med smält mörkmörk choklad? Typ den 90%iga?
Ok! 16:8 låter ju rätt enkelt oxå.
Men jag testar fettfastan imorgon först och ser hur det känns.
Kan jag få ert godaste recept på mbc eller choklad magic bullet?
Nu jäklar!!