• Linda1976

**Den stora feta LCHF-tråden**

Mandel skrev 2011-03-28 08:29:21 följande:
    Är det bara jag som är "rädd" för att äta "vanlig" mat nu när jag äter enligt LCHF?

Läser här om folk som frossar i/äter av olika kolhydratfulla saker och sedan mår dåligt. Inte bara psykiskt utan med illamående, svullen mage, problem med sötsuget direkt efteråt, viktuppgång på direkten osv.
    Hur törs ni då "fuska"?

Inte sjutton vågar jag testa en vanlig smörgås eller pasta för jag har vare sig tid eller lust att må illa och bli dålig i magen...
    Godis ska vi inte prata om!
    Det blir till att fortsätta ha babybelostar som smågodis.
    Vill och vill.... Har man varit svårt sockermissbrukande länge, så faller man igenom ibland. Det är inget jag vill eller planerar, men tyvärr... Jag är inte mer än människa....
    Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Linda1976

bubblan: jag tror att alla recept du kan behöva finns på nätet  

• Linda1976
    bubblan79 skrev 2011-03-28 19:25:29 följande:
    jo gör det säkert, om man vet vad dom heter, finns tex en wraps liknande grej med fyllning som jag letat efter men inte hittar..
    sen är det fan en principsak att lämna tillbaka något man lånar, framförallt när ägaren tjatat i 4 månader.. det är fan inte accepterat att bli sur och grinig och skylla på att man är trött.. hon behöver ju fan inte stiga ur bilen.. jag kan ju gå ut och hämta den..usch va sur jag blir
    Såklart man ska lämna tillbaka - jag tänkte mer att om det var akut receptbrist just nu, så funkar nätet så länge
  • Linda1976
    jeng skrev 2011-03-28 21:48:06 följande:
    Och imorrn kommer mitt paket från atkins också. shaker och knäckebröd beställde jag! ska bli spännande att testa.
    länk på det?
  • Linda1976

titta på TV4nyheterna NUUUU!

• Linda1976
    jeng skrev 2011-03-28 22:08:19 följande:
    se.atkins.com/

under produkter finns allt.
    kan verkligen rekommendera barerna som heter "chocolate decadence". guuud så goa! spöar skiten ur nutrilett och naturdiet som jag har ätit mycket av tidigare!
    så har jag beställt choklad-pulver att blanda själv och massa choklad-shaker som är färdigblandade.

över 500 kr var det fraktfritt. räddaren i nöden känner jag som äter minst 2 mål per dag på jobbet, och har framförhållning som en guldfisk  
    Tack ! Ska in å spana.

/internetshoppingjunkien  
  • Linda1976

jucea: Hm, måste man alltså beställa 15 st åt gången? Jag får nog provköpa nån på Maxi först å testa!

• Linda1976
    bubblan79 skrev 2011-03-28 22:14:11 följande:
    jaaa där är den .. de va just botten ja va ute efter.. gjorde den förut med en tonfiskröra.. mumma! tack snälla rara
    vassego!

Och baconröran är gudomlig! 
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**