**Den stora feta LCHF-tråden**

hihi. va bra! =)
Gott våffelrecept någon? =)
Idag är det ett år sen jag börja med lchf kost. Varit liberal sen i höstas då jag hamna under målvikten! =)
Är det nån som tränar med hjälp av Adrian James 6 pack abs workout?
Nån som har recept på ungspannkaka?
Äh, har ingen keso hemma! :/
Har börjat o testa lite på mina jobbdagar med ätandet. Jag äter ingen frukost på morgonen, dricker bara 1-2koppar te. På förmiddagsfikat äter jag 1 fröknäcke. Jobbar jag långa dagar (som jag gjorde i helgen idag o imorgon) så äter jag fröknäcke till lunch. Idag bidde det bara ölkorv. Till middan idag var jag inte hungrig alls, men åt ändå för o få i mig mat. Imorgon finns det matlåda att ta med till jobbet. Men tycker det är konstigt att jag inte känner mig hungrig alls. Magen kurrar innan fm fikat, men känner ingen hunger..... Får se vad vågen säger på fredag! =)
Har testat och kört en liten PF i en vecka. Inte ätit mellan 22-10. Kl 10 och kl 12 har jag ätit fröknäcke, sen inget förrän middagen vid 16-17tiden och sen något litet vid 21 tiden. Förra fredagen vägde jag 54.7 tror jag det var. Idag stod vågen på 51.3kg. Förvånad jag blev. Ändå har jag stora magen kvar o dubbelhakan. Blä! Åt på en restaurang idag jag o sambon efter dagis lämning och innan jobb. Barnfritt en stund! =) Åt då en snitzel med kulpotatis, aromsmör, sallad och en knäckebröd. Fy fan va ont i magen jag fick.
Känns som att jag måste äta mera och mera KH. Jag äter när jag är hungrig och jag kännerm ig inte hungrig längre, det är det som är det jobbiga. Är mest hungrig på kvällen. Äter då fröknäcke, yoghurt med bär eller ölkorv. Ibland lyxar jag till det med glass eller popcorn! =)
Finns det en tråd för gravida som äter lchf? Har plussat idag. Äter redan liberalt för o hålla vikten.......
Är gravid i v 7 (6+1) o tror inte min mage klarar av lchf kosten just nu. Har infört mera KH om dagarna. Känner mig helt konstig i magen. Usch!
Har inte varit härinne på evigheter då jag skippar LCHF medan jag är gravid. Har dock tänket i huvudet o äter inte fullt så mkt KH som alla andra gör! =)
Är det nån som har erfarenhet av att amma o äta LCHF?
Man kan göra aromsmör till en köttbit med grönsaker! =)