**Den stora feta LCHF-tråden**
Funkar det så här? Helene tog halva mängden av var och en av de ingredienser som skulle vara i kakan och tillagade därmed halv sats.
Funkar det så här? Helene tog halva mängden av var och en av de ingredienser som skulle vara i kakan och tillagade därmed halv sats.
Haha, jag är rätt slut i kolan jag med, och jag skyller friskt på både bebisen i magen, 1-åringen och 4-åringen!
Japp, man blir extremt korkad både som gravid och ammande. Jag tror inte på de studier som bevisar motsatsen. Visst, det är säkert sömnbristen som är största boven och trött blir man ju både som gravid och förälder öht.. sååå...
Dessutom har jag hört att man blir dum av LCHF också, men faktum är att jag upplevde raka motsatsen när jag började i våras.
Förtydligar: Även om något är godkänt som LCHF så är det inte säkert att just jag kan äta det utan att trigga mitt sötsug.
Ja, precis så menade jag Helene!
För övrigt ska man väl undvika mjölk, även den röda 3 %-iga när man LCHF:ar. Det blir ju sjukt många kolisar om man dricker några glas per dag?
Prinsessanz: Eh, hur menade du nu? Man måste ju få experimentera lite även om man ska äta LCHF? *förvirrad*