-
-
Hej jag ska äta kassler med lohmanders pepparsås och grönsaker
-
Idag måste jag handla har bara kött hemma men inga grönsaker och sen får jag handla hygienartiklar . På fredag ska jag fika med kontaktpersson men då ska jag bara ta en kopp kaffe cafe bruka ju inte ha nåt gluten och mjölkfritt ändå
-
Hej och välkommen hit hoppas att du kommer trivas med oss i detta härliga gäng .Mirralee0103 skrev 2011-05-25 10:16:08 följande:
Nu ansluter jag till denna tråd:) Har ätit LCHF en tid förut, men efter julens kolhydratsfrossa så har jag aldrig lyckats komma tillbaka på LCHF, det har gått bra i någon vecka men sedan spårat ur. För att få ett rejält break så tog jag en pulverkur, åt bara pulver i 3 veckor, samt en vecka där jag la till kyckling vid ett mål. Så nu efter 4 veckor pulver så fixar jag det inte längre. Bytte ut pulvret rakt av mot LCHF i söndags så nu hoppas jag att jag kan komma tillbaka till det sätt att äta som jag mår bäst av.
Ska bli spännade att se hur det blir på vågen med detta tvärbyte från svältkost. Har i alla fall gått ner 0,7 sedan söndags då jag började äta :)
-
hmm gott med kamomillte älskar te det kan jag inte vara utan
-
Du kan ju ringa bodystore eller maila dem eller gör som helene skrev.Denebola skrev 2011-05-25 14:15:41 följande:Fick hem en beställning från bodystore idag, köpte nudlar, Omega-3 och D-vitamin. Testade ett nytt märke av D-vitamin, exakt samma innehåll som Holistics som jag ätit hittills, men billigare. Det roliga är bara att ena burken saknar ettikett, vågar jag äta?
Köpte Omega-3 som jag bara behövr äta en kapsel av/dag (är dålig på att komma ihåg den på kvällen, den på morgonen är lättare)
-
Kan man ta sojamjölk istället eftersom inte jag tål mjölkprodukter ???Tezzan1981 skrev 2011-05-25 15:38:42 följande:ett tips bara om ni älskar mjölk i kaffet.
testa receptet på lattemjölk som ligger på lchf-butiken.se (för övrigt en grymt bra webbutik).
jag tycker denna mjölk blir tusen ggr bättre än vanlig äggmjölk -
Hej just de ja ,de finns ju havregrädde ,tackså mycket för tipset det tänkte jag inte på :)Linda1976 skrev 2011-05-25 15:55:10 följande:Soja är inte nyttigt för kroppen. Gör hellre äggmjölk utan grädde. Kanske en skvätt havregrädde i?
-
Hej jag har gått ner 3 kg på en vecka är ganska stolt :)
-
Hej japp de känns jätte bra så nu är jag på 114 kg :)Bordeaux skrev 2011-05-26 10:16:27 följande:Grattis! Det känns väl bra att vågen nu börjar ge resultat och inte bara måttbandet