Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

**Den stora feta LCHF-tråden**

Bordeaux skrev 2011-06-14 09:55:06 följande:
    Okej, vill bara påminna dig om att det finns underbara killar som stöttar en och behandlar en som "en prinsessa" Det har låtit i trådens om att din sambo inte stöttar dig och är ganska egoistisk ibland.
    Hej jo han är egoistisk han vann på hästar i lördags tippade för 100 kr och han vann 6000 köpte en tv för de kunde vi ha till mat istället men han lyssna inte på mig.
  • Maddisen80
    Denebola skrev 2011-06-14 11:14:55 följande:
    Han låter verkligen inte som någon man vill dela sitt liv med, om jag ska vara frank. Vad säger din omgivning, din familj om hur han behandlar dig?
    Dem hade inte varit ihop med han en enda sekund
  • Maddisen80
    yena89 skrev 2011-06-14 11:20:14 följande:
    Ursäkta men VILKEN JÄVLA IDIOT!! Han trakkar ner på dig för du köper världens billigaste kyckling men själv går han o köper en jävla fucking tv!!! Fyy faaan!!
    Maddisen snälla, 2 dagar som är bra betyder ingenting. Har man vart if rånh varann brukar det alltif vara bra nån dag men sen blir det som vanligt. Du förtjänar ju så mkt bättre. Du ska itne vara rädd för att behöva vara ensam, hellre ensam än en sån som han!
    Hej de har du så rätt i de tycker jag med ,
  • Maddisen80
    jeng skrev 2011-06-14 11:54:07 följande:
    Maddisen, Du också! Ta hand om dig själv!!! Du kommer aldrig må bättre i ett sånt där förhållande! Han stjälper ju istället för hjälper vid varje tillfälle han får! Du som redan mår dåligt behöver verkligen den extra knuffen åt fel håll!!! KRAM
    Hej jo jag måste få en som stötta mig åt rätt håll ,jag känner mig som en piga hemma så ska bli skönt att komma bort ett tag.
  • Maddisen80
    Denebola skrev 2011-06-14 12:11:39 följande:
    Hm, läste lite snabbt visst.

Men vad är det som gör att du stannar hos honom? 
    Hej  ibland så är han gullig men inte så ofta så vet inte varför jag stannar hos honom
  • Maddisen80

Vad kan man äta på planet när man inte tål gluten eller mjölkprotein vill helst hålla mig till lchf och man får inte ta med sig eget fika.

• Maddisen80
    jeng skrev 2011-06-14 16:50:28 följande:
    Åkte och skulle shoppa lite kläder, åkte med magknip som övergick till världens kramp och jag fick springa på toa... Usch! Tur man inte var mitt på stan utan i shoppingcentret iaf! Inte fått gå som jag ska sen jag drog ner kolhydraterna eftersom jag glömmer att jag måste öka på medicinerna osv... Hade gått upp i vikt imorse, men det kan jag iaf med säkerhet säga är borta nu.... urk...

INTE ETT ENDA PLAGG hittade jag som jag kunde tänka mig!!! Vem fan köper alla fula kläder egentligen? HM var proppat med kläder och jag hittade inte ett enda plagg (förutom jeansen som jag redan har i 7 par) som jag ville ha...... Samma sak på kappahl och lindex och JC och veromoda och gina och cubus..... nänä... 
    Det är inte roligt att åka med magknip  ,de var tur att du var på shoppingcentret tar dem betalt på toaletterna där med ?  Jag var på teamsportia,kappahl,hm men hittade ingen tröja men  på lindex hade dem en jättefin tunika och tröja rea så de blev 228 kr sammanlagt
  • Maddisen80
    Denebola skrev 2011-06-14 17:19:04 följande:
    Ölkorv, ägg?
    Tackså mycket för tipset de kan jag ju äta de tänkte jag inte på tur att jag har er
  • Maddisen80
    Denebola skrev 2011-06-14 17:24:18 följande:
    Oo du äter nötter/mandlar kan du ju ta lite sådana också.
    Jag har fått reda på att jag tål inte jordnötter då ska jag helst undvika andra nötter med
  • Maddisen80
    Heisan skrev 2011-06-14 17:37:49 följande:
    Idag så var jag syndig. Bakade kokostoppar, o så gjorde jag varm choklad.
    1 glas varm mjölk som jag smälte en ruta 70% choklad i, det blev lite för beskt så jag sötade med 1/4 tsk honung.  Gott blev det o hade jag haft vispad grädde så hade det känts lyxigt värre
    Hej de lät väldigt gott
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**