Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

**Den stora feta LCHF-tråden**

helene306 skrev 2011-05-26 10:38:06 följande:
    Wohoooo! Grattis!
    Hej tackar så mycket :)
  • Maddisen80
    Nessima skrev 2011-05-26 10:50:17 följande:
    Imorgon är det två veckor sen vi startade med LCHF här hemma. Jag är nu duktigt trött på turkisk yoghurt, handlade på mig för mycket eftersom jag inte tänkte på att man äter en mindre mängd varje gång innan man är mätt. Nu är det bara att äta upp den innan den blir för gammal.
    Jag är ganska less på ägg men ska testa  göra den latte med havregrädde i och se hur de blir
  • Maddisen80
    Nessima skrev 2011-05-26 10:57:55 följande:
    Latte på ägg?
    Hej ja precis de stämmer alla säger att de är så gott så måste ju prova men jag har glömt hur man gör hehe
  • Maddisen80

idag har jag stekt hamburgare till min sambo men jag ska äta köttfärsås och grönsaker min sambo gillade inte tomatsåsen jag köpte och j ag kan ju inte kasta mat

• Maddisen80
    Bordeaux skrev 2011-05-26 17:19:30 följande:
    Har han ändrat sig angående din kost eller är han fortfarande ostöttande?
    Han är väldigt ostöttande och han säger att de inte syns att jag har gått ner men dem andra märker det iaf.
  • Maddisen80
    Bordeaux skrev 2011-05-26 17:23:19 följande:
    20cm bör ju synas såeciellt tillsammans med -3kg. Dina kläder måste ju ha växt eller?
    Han låter som en sån som aldrig kommer erkänna att de fungerar för dig utan att han måste ha rätt hela tiden. (min bild av honom baserat på det du berättat här)
    Hej klart de känns på kläderna jag har oftast mjukbyxor för tycker jeans är obehagligt tröjorna börja bli förstora och byxorna håller på att ramla av . jo han vill oftast ha rätt ,men han läser förmycket i tidningar de står ju att fettdiet är farligt men de stämmer inte.

Men man ska absolute inte äta de som de gör på du är vad du äter ,jag ska se de programmet ikväll.
  • Maddisen80
    Enensammamma skrev 2011-05-27 10:36:43 följande:
    Kramper i benen, HELA TIDEN. Ont i benen HELA tiden! HJÄLP!
    Har du ont i benen med de har jag med de är jättejobbigt och smärstillande hjälper mig knappt
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**