Kaya skrev 2011-05-01 19:39:56 följande:
PS.
Blev LITE (bara lite) tröstad häromdagen när jag läste ett reportage om Gry Forssell och hur hon hade kommit i så fantastisk form med hjälp av en PT så hon klarade Tjejmilen utan att gå en meter och kom in på den finfina tiden 1:09.
Jag har som sagt kutat EN milrunda hittills denna flåsiga, fläskiga vår och kom till min stora besvikelse och mitt enorma ursinne in på precis 1:09 (vilket då är ynka 6-7 min mer än min bästa tid!!!)... men om det är OK för en TV-kändis att skryta i en hälsotidning om precis den tiden så kanske det är en OK off-season-efter-träningsuppehåll-tid för en medelålders motionär också...?
Men... *bläng* sluta fnissa... TRÖSTA MIG DÅ!!!!!!
K
Om Gry TRÄNAT sig till denna finfina tid med en svindyr PT, fuck Gry och YEAAAAAH till dig som kirrat det helt på egen hand utan en PT!

yena89 skrev 2011-05-01 20:07:00 följande:
haha magen kommer jag aldrig våga tatuera. däremot funderar jag på en lagom stor på ryggen :P
Jag har ju bara en tatuering och den gjorde inte så farligt ont så jag kan ju knappt föreställa mig hur ont denna kommer att göra :P
Vill helst köra hela på en sittning, men den lär ju ta 3-5 timmar kanske? konturerna är ju det värsta :P
vaden då? annars tycker jag nacken skulle va väldigt fin faktiskt ja :)
Min största tatuering, triben, tog 2½ timme att göra. Lite mer än 1½ timme var konturerna. Den sitter i svanken och där kan det kännas. Allt beror ju på hur känslig man är. Min fd kille tatuerade sig på överarmen och han hade minsann fått höra innan hur jädra ont det gör på insidan av armen. Han tyckte det gjorde mer ont på yttersidan.
Bara för att du skrev nacken så lurar jag på nacken

Inte vaden heller, jag vet inte, kanske är jag löjlig men benen vill jag inte ha någon tatuering på. Nu kom jag på, där bröstmuskeln fäster mot axeln kanske?. Maken bara skakade på huvudet "Du och dina idéer."
Alltså, den där Death by chocolate var mättande. Vid 19.30 tog jag en äggmjölk. Nu mår jag aningens illa. Det blev för mycket fett.