**Den stora feta LCHF-tråden**
Någon som vill dela med sig på ett gott recept på frallor?
Någon som vill dela med sig på ett gott recept på frallor?
Tack Ninis för frallreceptet.
vill du dela med dig av receptet på julkakorna med?
För ett åtta månader sen (när jag börja med lchf) va jag sugen på chips å godis på helgerna. å tänkte å längtade efter det.
Denna helgen har jag gått och tänkt på turkisk yoghurt med vaniljpulver och önskat jag fått äta det, hehe..
upp 0,5 idag, men mensen är på ingång så jag hoppas det är de som gör det.. ändå så tråkigt att se
Ska ringa och boka tid till att kolla skölkörtlen nu.
Prata med en vän igår, som tyckte jag skulle göra det, efter att jag berättat hur jag kämpat med vikten sen sonen kom.
När jag googlar hittar jag en massa symtom som stämmer in på mig.
kul om de kan hitta om de finns något fel.
Ja det är ju inte säkert det är fel på min heller. men lika bra kolla upp det. OM de nu visar sig va det är de ju bra får hjälp med det. annars sliter jag ju helt i onödan känns de som..
förutom viktenproblemet, har jag jätte svårt för att sova (trots att jag är trött) tappar hår, fryser ofta. svårt att komma till ro.
Jag hitta en lista med symtom, och alla stämde. Men de behöver ju inte vad nått med sköldkörtel ändå. Hade ju varit skönt om de varit det, så man hade kunnat få hjälp för de.
Ja det är jag också, men har försökt ignorera det och tyckt jag varit lat. Har även varit deppig men även förnekat de också, då jag inte velat nån ska märka det.
Nej stjierna, Du måste stanna för att inspirera mig! Bättre livets magi lämnar. Hon vet ju redan allt, så behöver inte va här och söka råd och tips.