**Den stora feta LCHF-tråden**
Måste ringa mamma o säga till henne att skaffa nytt foder. Tror inte hon orkar göra BARF.
Nu har jag mejlat min ICA och frågat om dom vill ta in den sockerfria Alvesta glassen också ^^ borde ju inte vara några problem när dom redan får in den laktosfria. En annan sak om man ber dom ta in en helt ny produkt, så jag hoppas på det bästa ^^
Nu bär det snart av till jobbintervjun ^^ onte i magen. Aldrig vart på en riktig anställningsintevju men är det som förra gången lär det inte va nån fara. Det är ju bara sommarvikariat så jag fixade inte till mig särskilt. Satte upp håret åt sidan och lite spännen och tjolahej så det ser ut som en jäääätte enkel balfrisyr. Sen har jag på mig converse, marinblåa leggins, turkost långt linne och en rosa-vit klänning...är det för avslappnat? :/
Hihiii det gick jätte bra hons sa jag fick isf jobba mkt juli-augusti, och sen tim-vikarie andra dagar ^^
Har itne blivit anställd än då jag ska prata med den andra gubben som vill träffa mig också så^^
Men jobb har jag iaf för hon sa att hon gärna skulle vilja ha mig där så det är väl på måndag man bestämmer allt
Fick världens frestelseidag. beställde en kycklingsallad och fick en kycklingtallrik med pommes istället. Jag sa jag hade beställt kycklingsallad och han envisades med att jag hade sagt kycklingtallrik. Några sekunder övervägde jag att ta pommesen ändå men så tänkte "Nä, äter du dom kommer du inte närmare ditt mål!" så jag sa åt han att göra ny
Känner mig duktig
Min kompis som jag fått o testa LCHF har en kompis som nu också börjat med det. När jag fick veta vad hon åt blev jag nästan arg. Hon äter fortfarande bröd, pasta och ris men i mindre mängder samt att hon dricker mjölk och äter fil. Hon är väldigt stor så jag gissar att hon går ner några kg men sen kommer hon gå upp. Hon vägrar lyssna. Hon säger att hon visst äter LCHF men i en annan form.
Ska man gå ner i vikt finns det ju inte mkt variation, det är ju för det mesta 20g om dagen som gäller. Sen när man nått sin vikt blire ju en helt annan femma. Hursom vägrar hon lyssna och menar att hon visst kommer gå ner för hennes kompis pappa gick ner fast han drack mjölk varje dag....
Såna där tycker jag inte ens synd om när dom går upp istället när dom vägrar ta till sig information, inte läser på och tror dom gör allting rätt och vet bäst om saker dom itne vet ett skit om