**Den stora feta LCHF-tråden**

Om du inte blir för dyr när du är färdig så kanske du kan komma och föreläsa på mitt jobb någon gång sedan, eller i Södertälje öht? Jag är så trött på kommentarer om min mat.... samma som jag fick för 15 månader sedan får jag nu igen när jag har börjat jobba efter föräldraledigheten... suck!

Bor precis i krokarna

Kommer samla mig och låta allt sjunka in framöver fundera på vad jag vill göra med kursen. Tanken har funnits länge om att på ngt sätt få nå ut men jag tänker inte på ngt sätt stressa. Först och främst blir det ett julfirande och sedan ett nytt år med nya tag. Det vi lär oss på cellnivå är nytt för mig jag är en praktiker som drar samband och ser hur det fungerar i praktiken men ska man föreläsa hålla kurser etc så känner jag att det kommer ta en hel del tid att få ihop det vetenskapliga bakom LCHF och detta är inget man lär sig på en eftermiddag så innan jag står på egna ben och kan berätta för "Arne 67 som har en forskarbakgrund och tror på lågfettskost" varför LCHF fungerar och hur det påverkar vår maskin så måste jag vara oerhört påläst och kunna ge bra svar utan att han kan sätta mig på pottkanten.