**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag är ensam med min lilla sessa så att hinna gå till gymmet är uteslutet. Så jag köpte hem ett attract-band som jag använder ca 2 ggr i veckan. Sen kör jag styrka hemma med vikter ca 4 ggr i veckan
Jag är ensam med min lilla sessa så att hinna gå till gymmet är uteslutet. Så jag köpte hem ett attract-band som jag använder ca 2 ggr i veckan. Sen kör jag styrka hemma med vikter ca 4 ggr i veckan
Måste berätta det som LCHF gjort för mig. Jag har nämligen lidit av kronisk huvudvärk ( även min mamma har) sedan jag var 12-13 år gammal. Haft huvudvärk i stort sett varje dag och inga tabletter hjälpte. MEN, så började jag med LCHF gör 2 månader sedan och har inte haft huvudvärk en enda dag! Helt fantastiskt!
Alrro- jag får fortfarande migrän ibland, precis som förut. Den tror jag att jag aldrig blir av med helt. Men den dagliga huvudvärken är helt borta. Det är så skönt att det inte ens går att beskriva!
Ok, ÄNTLIGEN är det min tur att säga det: jag har gått ner 2 kilo!!!! GLAD :)
jag äter ca 1/3 nu jämfört med vad jag gjorde innan. Men det funkade INTE för mig. Jag ska nog hålla mig till den mängden jag äter nu.
Märkt en sak. Jag går ner i vikt. Och det syns i alla kroppsdelar FÖRUTOM magen! Den buktar ut och samlar fett. Och då gör jag 250 situps VARJE kväll ändå! Vad händer med min kropp? :(
Jag vet att rutor får jag inte på magen av situps men det starka magmuskler borde ju "hålla in" magen? Eller är det helt fel?