timoteja00 skrev 2011-10-20 22:15:45 följande:
På söndag ska jag på hundutställning (i ridhus). Åker 07.30 och hemma runt 17. Hinner ju äta innan jag åker, men nån som har nåt bra tips på vad man kan ta med sej och äta under dagen? Mackor och korv m bröd + fika som säljs där är ju inget alternativ

och kanske inte värsta matlådan heller..
Vi brukar steka pannkakor att ha med när vi ska bort och inte vill köpa maten som finns där. Som fyllning har vi typ majonnäs och knaperstekt bacon eller någon god röra. Gott att äta kallt, och smidigt att ha med sig. Vad har du för hund?
Grattis till er som gått ner i vikt!
Här flyter det på ganska bra nu. Äter mindre portioner, har minskat lite på fettet och istället ökat lite på kolhydraterna (genom mer grönsaker) och minskat lite på proteinerna. Inga stora förändringar, men de ger resultat på vågen som sakta smyger neråt. Dock är jag sjuk mer än vad jag brukar vara.

Andra gången på en månad som jag är dunderförkyld och fått sjuka mig från jobbet. Förkyld brukar jag kunna bli, men inte såhär illa att jag inte kan jobba. Urtrist, speciellt som det även hindrar min träning som jag kommit igång så bra med.