**Den stora feta LCHF-tråden**
byggd av bomull: Jag startade 1:e jan i år.
spana:Bravo! Kul med framsteg!
byggd av bomull: Jag startade 1:e jan i år.
spana:Bravo! Kul med framsteg!
Boost: Ja det känns kanonbra, vill ju gärna att kroppen hänger med! Sen har jag fortfarande massa hud kvar på magen efter mina graviditeter och ett överhäng längst ner p.ga kejsarsnitt och det gör att jag inte direkt ser särskilt smal ut, men när jag nått ett normalt bmi ska jag försöka få magen fixad.
Hoppet: Varsågod,hoppas du gillar den! När jag åt potatis "förr" så gjorde jag alltid denna med potatis istället för zuccini så den har hängt med länge!
Tessa606: Åh vad härligt! Bra jobbat! Grattis!!
Kasihi: Det lät spännande! Hur tillagar de den? I en form eller hur gör man?
Kasihi: Det verkar ju vara en riktigt bra pizzeria! Trevligt med ställen som kan tillmötesgå kunden så väl!
DunklaRum: Oj vad bra jobbat! Jösses vilken förvandling!!
Teschty: Jag skulle säga, kör på detta två veckor och se vad som händer med din kropp. Håller du dig lagom mätt mellan målen så räcker fettmängden för just dig. Nötterna kan inehålla lite mycket kh men som sagt, jag tycker du ska behålla både dem (eller byta mot mandel som har lägre kh) och moroten och känna av med en vägning efter en vecka eller två och därefter börja se över maten om resultatet inte är det du önskat. Det är redan nu en stor förändring du gör i din kost när du plockar bort allt spannmål och bara genom att göra det kan få få en rejäl skjuts i rätt riktning.
Lycka till!