**Den stora feta LCHF-tråden**
stjierna: trist att du väljer att lämna,men jag förstår dej. Tycker allt snack om rätt och fel är så jäkla trist!
stjierna: trist att du väljer att lämna,men jag förstår dej. Tycker allt snack om rätt och fel är så jäkla trist!
Well, jag kallar det jag äter för lchf-kost i alla fall, sen får andra kalla det vad de vill
Mår bra och går ner i vikt (om än sakta), är sällan sugen på sött.
Så himla skönt, är inne på andra veckan med träningen nu och det känns så jäkla bra!
Varför har jag inte gjort detta innan, tänker jag nu
Läste igenom lite snabbt men tolkade det i stora drag som att lchf ihop med träning är en ganska bra kombo.
Eller jag missförstod kanske?
Jag åt ju fakir när jag började träna, då blev det ganska mycket fett.
Nu har jag gått tillbaka till vanlig lchf och äter inte lika mycket fett som då, men jag tycker träningen går bättre nu.
Nu har jag iofs kommit in i det mer men ändå. Känns som mer vanlig lchf men med kanske lite mer fett kan vara bra ihop med träningen.
Nu har jag handlat hem en massa så jag kan göra lchf-bröd, fröknäcke och lchf-julgodis
Det blev en liten kycklingsallad idag medlare hemmagjord dressing till idag, så jäkla gott!
Innan dess blev det ett styrkepass för armar och axlar, plus ett magpass
Jag köpte hem 600 gram mörk choklad idag som jag ska baka med, lär bli en jäkla massa men så har man ju hemma som man kan ta när suget tränger sej på
Sen blir det en del att bjuda bort nu i jul
Jag kommer nog unna mej nått på julafton, men försöka hålla mej så mycket som möjligt till lchf och göra så få avsteg som möjligt.
Nej fan skicka inte ner snön här! Blir ju ändå bara slask av det.