Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Ikväll blev det några bitar 70%-ig choklad, så gott

• ollebulle86

Numera gör jag alltid microbrödet med både mandelmjöl och hasselnöttsmjöl, blir jättegott! Lite grövre bröd

• ollebulle86

Man är tydligen konstig om man inte tar pepparkakor och lussekatter när det firas lucia...i alla fall verkar sonens fröknar tycka det

• ollebulle86

Eftersom min sambo inte heller tog nått så var det svårt att skylla på att man bar känslig mot nått
    Men sa bara att vi bantade (orka liksom inte förklara) och att vi inte ätit frukost än. Det var tydligen mer accepterat än att bara avstå.

• ollebulle86

Nu vet jag varför jag tycker jag är svullen mellan revbenen (eller vad man ska säga), har ju börjat få muskler där nu som fyller upp lite!
    Eftersom jag känns mer benig runtom där revbenen sitter så antar jag i alla att jag inte blivit större

• ollebulle86

Jag måste oxå kicka igång kroppen nu, senaste tre veckorna har jag syndat på helgerna, det är inte bra.
    Måste skärpa mej, för även om jag märker skillnad på kroppen med träningen så vill jag ändå att det ska hända nått med vikten oxå och då måste jag sköta kosten.
    Kör en liten fasta nu tänkte jag. Åt frukost imorse och tänkte fasta till imorgon.

• ollebulle86

Jag dricker vin så nån fasta blev det inte
    Skyller på att jag är förkyld. Vinet hjälper väl inte, men det är roligare att vara förkyld

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**