**Den stora feta LCHF-tråden**
Kapitel 4 publicerat - presentation av Livsmedelsverkets kostråd för vuxna.
kolhydratjakten.blogspot.com
Kapitel 4 publicerat - presentation av Livsmedelsverkets kostråd för vuxna.
kolhydratjakten.blogspot.com
Jag rekommenderar en torr chardonnay om man vill dricka vitt vin. helst ska det ligga i frysen så det blir riktigt kallt! Det ska vara sådär så att det blir imma på utsidan av glaset när det står i rumstemp sen
Jag dricker MYCKET vin, och har inte kollat upp exakt kolhydratinnehåll på några av de sorter jag dricker. men däremot så märker man ju rätt tydligt när man får i sig nåt med för många kolhydrater, och det har jag hittills inte fått!
Ni som kollar kolhydrater (jag har googlat på en del) var har ni hittat det? Alltså för viner menar jag.
Hahaha, har aldrig förut sett att det står i ett recept vad man ska dricka till... Förutom möjigtvis när en tidning rekommenderar ett visst vin till maten, men... jag som varken gillar gurkvatten eller bubbelvatten då? Vad ska jag dricka? Ähh, bäst jag hittar nån annan mat att laga helt enkelt! Ingen bacongratäng till mig....
Chill out i glaset, OLWs salta mandlar bredvid, och ungarna sitter vid bordet och moffar korv med bröd!
Varför bråkar jag egentligen? Jag har ungar som behöver gå upp lite i vikt, och tar jag fram korv med bröd så äter som båda två i mängder. Ändå står jag där och envisas med annan mat, och så petar dom inte ens, utan lägger sig hungriga... Hmm... Mer korv med bröd åt folket!