**Den stora feta LCHF-tråden**
Fy nu är jag ännu mer deppad!!
Det var ju den där utmaningen med att springa 2 km som jag skulle hoppa på. jag vet att jag är i dålig form, men vet också att jag senaste gångerna på löpbandet (med mer vikt, och helt utan träning innan) kunde jogga sakta 3 km drygt ca 30 minuter.
Är så sugen på att komma igång så jag tog dubbel puff astmamedicin och satte igång. Det kändes ganska så bra, stelt, men det är ju inget oväntat. Men redan efter 300 meter så får jag värsta låsningen i andningen, det tar verkligen tvärstopp, och så det där hemska i halsen, och hur mycket man än andas så känns det inte som att man får nån luft... Var ju bara att försöka gå lite sakta. Sen försökte jag lite igen, tänkte att jag kanske började för hårt. Men det tog 150 meter så var det samma visa igen, bara att gå. Fy, jag tog det ändå lugnt, absolut en fart som jag ska klara av utan problem, men när jag klev av så kändes det som jag skulle kvävas av syrebrist i nästan en halvtimma efteråt. Fick ta mer astmamedicin och bara lägga mig... Fy fan! Så så gick det med den utmaningen...