**Den stora feta LCHF-tråden**

Men frågan är hur länge man egentligen har haft dessa "magproblem", jag blir lite smådeppig av tanken.
Kul att höra att skinnhänget kan ge med sig. Då kanske det finns hopp för mig och min blivande kängurupåse.

Jag vägde mig igår, och har gått upp nästan fyra kilo. Jag tror jag får tagga ner lite på mjölkdrickandet...
Hej hej alla! En fråga; vad ska man använda för att ersätta potais/pasta/ris osv med när man ammar? Jag börjar få stora problem då broccoli, blomkål etc är gasbildande och inte funkar bra alls... Jag har inte tänkt på det men lillen var helt förtvivlad efter gårdagens broccolimos... HJÄLP!
Hörrni, minus två kilo på vågen på en och en halv vecka! Och då har jag fuskat iite.
Hej tråden! igår gjorde jag succini-plättar. Det blev riktigt gott, tycker jag så jag tipsar lite.
Man tager; en succini som man river och kramar vattnet ur, blandar med lite fiberhusk, ägg, hackad purjo, riven ost (västerbotten tog jag.), salt och peppar. Sen stekte jag i rapsolja och använde som tillbehör till grillad kyckling. Faktiskt gott!