• Boost

**Den stora feta LCHF-tråden**

Glass skrev 2012-05-15 16:31:08 följande:
    Min fakirdag är ju rätt trist.
    Efter några timmar insåg jag att jag var tvungen att äta något. Stekte mig 2 ägg.
    Nu åt jag nyss lite stekt köttfärs, inte speciellt mycket, kanske 1-1.5 dl totalt.

Det är ingen direkt kulinarisk upplevelse det här, men så är jag ju inte heller speciellt road av att laga mat  

Hahaha, håller med! Varken rolig eller spännande mat :)
    Ser riktigt jäkla trist ut på tallriken, meeen vad gör man inte ;)
  • Boost
    huldaskarin - Tack för att du delade med dig av receptet!
    Återkom med betyg på den :) 
  • Boost
    huldaskarin skrev 2012-05-15 17:19:03 följande:
    Boost, jag tror kakan skulle vinna på lite mindre sukrin, det kanske räcker med en ½ halv deciliter. Provar den varianten nästa gång 

Tack för uppdatering :)
    Sparar den även jag och ska prova vid tillfälle. Tack igen! 
  • Boost

Jag blir helt speedad av Celisus, dricker jag den efter 15.00 så kan jag inte somna på halva natten och då har jag bara druckit halva :)
    Dricker den bara när jag vet att jag kommer ta ut mig totalt under träningen. 

• Boost

2 dagar på Fakir nu, totalt -0.8kg. Det går över förväntan detta.
    Håller mig fortfarande mätt och pigg.
    Lunch blir idag ägg och bacon. Middag kyckling.

• Boost

Oj, i 3 månader Faile? Hur stog du ut?
    Hur mycket gick du ner under de månaderna?

• Boost

Ändå riktigt starkt att hålla ut så länge, speciellt när vågen inte visar något resultat.

• Boost
    Hoppet 3 skrev 2012-05-16 07:44:35 följande:
    Finns de någon riktlinje på hur länge man ska köra med fakir
    eller räcker de med en vecka för att ruska om?

Haaar ingen aning. Har försökt leta runt massor efter mer info om Fakir, men hittar typ ingenting. Man får prova sig fram själv helt enkelt efter hur kroppen mår och så :)
  • Boost
    PikkuMyy skrev 2012-05-16 12:57:28 följande:
    Jag har också stått mer eller mindre stilla i ca 1månad nu....jag är lite så att om jag inte ser resultat så slutar jag "tro" på att det funkar. Nu har jag inte gett upp än,men jag har varit riktigt frestad mååånga gånger så det är väl en tidsfråga om jag inte gör nåt åt sakenFlört Så fakir it is för mig fr.o.m. imorgon... Ska vi "sällskapa"? Flört Har inte bestämt hur länge jag ska köra...Ska man helst köra lite fler dagar i rad, tro? Eller kan man köra nån dag här o där? Shit vilken dålig koll jag harFlört

Tycker du ska prova med en vecka först och se hur din kropp reagerar på det :)
  • Boost
    villbligravid2012 skrev 2012-05-16 11:24:39 följande:
    hej är det vanligt med illamående av lchf?

Av ditt namn att döma kanske det inte är lchf kosten som spökar ;)
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**