**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag älskar dina inlägg! Du är glad och peppande och brinner för lchf utan att vara nedlåtande och dömmande.
En ros till dig!

Jag fattar inte hur smal jag verkligen var en gång i tiden! Provade mina "skinny-pants" - mina smalaste byxor som jag inte haft sen innan barnen. Trots att jag väger knappa 70 kg till mina 175 cm och har kondition och styrka som en häst så har jag säkert 8-9 cm kvar innan jag kan knäppa dem bekvämt i midjan. Mitt midjemått är 72 cm nu. Fattar inte hur smal jag måste ha varit. Och det knäppaste är att jag inte ens tycka att jag var smal då! Suck! :-/
Tycker man det är jobbigt att springa så är det bra att börja med raska promenader. Är man överviktig så kan det ju tom vara skadligt att springa. Jag har alltid tränat mycket och aldrig varit överviktig men jag har aldrig tidigare haft den ork och energi som jag har med LCHF. Nu springer jag milen utan större bekymmer. Springer jag på löpband kör jag ofta intervaller och ligger i 13 km/h och löper som ett as! Underbart!!! Detta att man behöver kolisar för att träna är så struntprat!!! LCHF is da shit!!!
Har lyckats få barnvakt i em så det blir en sväng till gymmet. Wunderbar!!!
Ska och handla snart så jag ska köpa hem Avesta-glass nya smaker. Någon som har provat? Visst, det är lite "skräp" i glassen, men iaf nästan inga kolisar.
Någon som har provat fun-lighten på Stevia? Ska ut och segla och dunkvatten kan vara gott att smaksätta så jag tänkte att det kanske kan vara ett alternativ...
Eller snackar du fun light och inte glass?