Ninis skrev 2012-07-25 18:10:59 följande:
Martina76,
Long time no see

Trodde inte att du hängde här i tråden längre.
Så hur går det? Står still, upp eller ner? Jag har hållit mig på 64 kg tills för tre veckor sen. Har ätit lite för mycket och fuskat lite grann någon dag här och där, så jag har gått upp 2 kg. Men jag tränar som vanligt ca 5 dagar i veckan.
Kör du fortfarande Warrior diet? Jag planerar att göra mig av med dessa två kilo (och helst ytterligare två kilo) om 2,5 vecka. Då kör jag PW. Det har ju funkat bra förut för mig.
Jag fick nya arbetsuppgifter under våren och det är sjuuuukt hektiskt på jobbet så jag har inte haft tid att hänga här på arbetstid - that's why!
Jag står still på 69 kg. Ibland något upp, ibland något ner, men inga större förändringar. Jag har lagt på mig muskelmassa och känner mig f-n stark som en oxe men jag vill få bort några kg fett känner jag.
Jag kör mer eller mindre warrior. Tycker det är rätt bekvämt att slippa äta hela tiden så det passar mig fint. Var i Turkiet på all inclusive och käkade 3 ggr per dag - tyckte inte jag gjorde något annat än att äta hela tiden!
Jag och min...ja, vad f-n säger man när han är över 40 - gubbvän?!

ska köra stenhårt i september har vi bestämt. Nu under sommaren blir det för plågsamt att låta bli rödvinet. En strikt månad med noll kolisar, energiunderskott och hård träning - då jäklar!!!!