• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Fru R

Jelli: jag äter också mitt val kvinna och så tar jag omega 3 när jag kommer på det, vilket är för sällan, men ändå. Vi kommer att ha 3,5 år mellan våra och vi kör stenhårt på ståbräda.

Blondie: visst låter det kul när man hör att man ska vara hemma, men när det sedan blir verklighet och man inte får göra annat än sitta på röva, nej då var det inte lika upphetsande längre....
    En sallad med mangorajasås säger du... *dreggel dreggel*
    Själv fick jag nöja mig med Donken. Var tvungen att slänga i mig något när hungern tog överhanden efter rul. Bukfylla kallar jag det!

Det kanske skulle vara en ide att han var med på en träff med bm så han fick höra det av henne??

Capa: haha, jo det ska vara lite trögt ibland. Hos mig är det tvärt om, A är så överbeskyddande så jag får knappt hämta och fylla på mitt vattenglas på kvällen.

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Devotion

Grattis till lyckat RUL!!!

Man får nog prova den där salladen... Tyvärr kan jag inte fika på onsdag men jag träffar ju några av er på torsdag!

Själv har jag också börjat inse att man inte kam hålla på som vanligt.. Jag städade hela huset i lördags, tvättade och grejade medan sambon jobbade. Sen åkte jag och köpte vårblommor som jag planterade i alla utomhuskrukor. Dessutom det vanliga fixet i stallet.. Jag kan säga att min rygg var HELT slut på kvällen. Jag kom knappt ur soffan när jag suttit ner en stund. Det är väldigt frustrerande att inte kunna hålla igång som vanligt.. Och det finns ju såå mycket som behöver göras när man har trädgård, hus och stall... Man får väl hålla på korta stunder så att man orkar...

• Jelli
    Fru R skrev 2011-04-04 13:00:51 följande:
    Oh shit vad ni skriver när man är borta en förmiddag. Får läsa tillbaka allt och återkomma med inlägg. Har nu i alla fall varit på RUL. Allt såg bra ut. Puh!
    Åh vilka fina bilder! Ska försöka få upp en RUL-bild sen jag också. En blev bra, två såg hemska ut ;)
  • lillahumla84

Oj oj, vad ni skriver. Först vill jag bara säga härligt att allt så bra ut på RUL för dig Fru R. Mysiga bilder.

Strax ska jag ner till MVC. Hoppas på att får höra vårt lilla busfrö idag. H*n har börjat sparka väldigt mycket nu de senaste. Speciellt på natten. Otroligt mysigt måste jag säga Glad.
    Får läsa mer när jag kommer hem sedan.

Promenad ner till MVC i den härliga solen. Skrattande

• TantKerstin
    Fru R: Grattis till lyckat RUL Skönt att allt såg bra ut! 

Blondie: Du får bli en liten dramaqueen hemma, bit inte ihop utan släpp lös smärtan!
    Bra att du blev lugnare, surt att vara stillasittande. Det är verkligen jättesvårt, men det är ändå inte så lång tid, några månader av ditt liv, det går fort...och du har ju som sagt våra bästa år på förmiddagarna..

På tal om mangoraja då, är det någon som är ledig på torsdag som kanske skulle kunna tänka sig en lunch? Känner att jag måste ut en sväng på torsdag för att rensa tentahuvudet innan fredag.

Läkarbesöket idag gick bra också, har fått en remiss till aurora så det ska bli intressant att se vad dom har att säga sen..
  • juliaa

Hej å hade verkligen velat hänga med på en fika eller lunch men jobbar ju så sena dagar tyvär=(=(..
    Jag vill också på baby och barn mässan ska försöka hinna med det men just den helgen är full propad.

Härligt att allas UL har gått så bra, nu har alla gjort det eller???tänkte på en ny bf lista??

• juliaa

Ussccchhh är lite nervös ska ha min första körlektion på körskolan snart. ska ju försöka hinna ta körkort innan plutten kommer hoppas jag hinner vrf har jag inte gjort det innan känner mig som 18 just nu.
    önska mig lycka till hehe undra hur jag blir när jag ska uppkörning när jag känner mig såhär nervös för bara det här haha.

• VildVittra

NY BF lista:

Nicholas 11 juli -04, Isabella 9 april -10, Mini BF 18 aug 2011
  • Liisaan

NY BF lista:

• L86
    BabyNY BF lista:Baby

7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011