• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • lillahumla84
    Devotion skrev 2011-04-05 18:05:12 följande:
    Usch då... Vem var det?? Jag var ju också där för ett tag sen och ska tillbaka v 28-30... Då skulle de dock inte ta något vävnadsprov.. Var det ett sådant du tog idag?? Hua!!
    ja vad hete hon nu då?!?!?!Obestämd Jo Just ja, Björg Kristjansdotter. Kneppig tant de där.
    Fru R:  Ja du de tänkte jag med när jag gick där ifrån. Usch.
    Blondie82: Tack , ja de är himla skönt att ha de gjort även att jag är himla ömm just nu Skäms. Men lill*n sparkar på bra i alla fall så h*n är ju glad, vilket känns skönt

De där med f-kassan och få svar har jag hört att de kan ta närmare en månad, så mitt tips är att du ringer och ligger på dom lite. Flört
  • Devotion
    lillahumla84 skrev 2011-04-05 20:34:39 följande:
    ja vad hete hon nu då?!?!?!Obestämd Jo Just ja, Björg Kristjansdotter. Kneppig tant de där.
    Fru R:  Ja du de tänkte jag med när jag gick där ifrån. Usch.
    Blondie82: Tack , ja de är himla skönt att ha de gjort även att jag är himla ömm just nu Skäms. Men lill*n sparkar på bra i alla fall så h*n är ju glad, vilket känns skönt

De där med f-kassan och få svar har jag hört att de kan ta närmare en månad, så mitt tips är att du ringer och ligger på dom lite. Flört
    Det var samma som jag hade...
  • lillahumla84
    Devotion skrev 2011-04-06 07:57:17 följande:
    Det var samma som jag hade...
    Ok. hur va hon med dig då? Som sagt, jag är inte den som är den. Men de där va inge kul alls. Tror jag haft 6 olika och hon är nog den ända som vart så hårdhänt. Hon kanske hade en dålig dag, vad vet jag. Men jag kommer inte ha henne nästa gång och det är jag nöjd över.
  • Capa
    Devotion skrev 2011-04-05 15:22:09 följande:
    Ni får komma ut o hälsa på då!!
    Det gör jag gärna, ställer gärna upp som mockpiga Tungan ute Har du många hästar eller det är bara en liten going??
    lillahumla84 skrev 2011-04-05 18:00:16 följande:
    Då har man vart på Sahlgrenska och tagit nya cellprover. Tror aldrig jag gått där ifrån så arg och ledsen som jag gjorde idag. Men de ljusa var att de inte hade blivigt värre.

Det borde vara kriminelt att vara så hårdhänt som hon var. Sa till henne flera gånger att ta de lungt tills jag blev så arg att jag bad henne sluta och ta in en annan. Men hon lugnade sig och vart lite snällare i alla fall. Men när jag ska ditt nästa gång så ska hon inte va i min närhet.

Blir en ny kontroll i vecka 28-30. Nu är det bara en evig väntan tills man får svar på om de nu verkligen var bra.

Hoppas alla ni som är sjukskrivna tar det lugnt och mår bra.

Nu ska jag krypa ner i soffan med mina två killar och se på film. Hjärta
    Nä fyy vilken konstig filur.... tur du sa till henne!!
    emelielj skrev 2011-04-05 18:07:27 följande:
    29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet

Många med samma datum! :)
    Idag var jag hos bm igen. Fick tid hos deras doktor på torsdag för mer prover antar jag.
    Hade ju en blödning häromdagen som oroade mig men efter ett snabbt besök hos östra ssåg allt bra ut hos prinsen, förutom att jag måste tagga ner ÄNNU mera med stressen.
    Så är hemma från jobbet i två veckor. Känns bra för tillfället men är ju så rädd för denna stressen så jag vet inte vad jag ska göra längre..

Har ni skickat in papper till fkassan ang fpenning och graviditetspenning än? Någon som fått svar?
    jag skickade in för två veckor sen men inte hört nånting.. Är mest intresserad av vad jag får ut sen när jag går hemma med mini Skrattande
    Fyy så otäckt med dessa blödningar!! Så skööönt att det inte är nåt allvarligt iaf!!
    Jag skickade in mitt papper till F-kassan för en vecka sedan men har fortfarande inte hört något. Men du kan gå in på deras hemsida och räkna ut vad du får i mammapenning, jag kommer få ut runt hela 10.000 i månaden haha Tur man har en sambo som tjänar bra iaf, blir nog till att snylta en del på honom Tungan ute

Haha, näää alltså dessa bebisar i denna tråden, pojkarna leder ju med hästlängder!! Mer flickor åt folket!! haha Solig
  • Capa

Glömde säga att jag missar yogan imorgon Rynkar på näsan Ska iväg på 50-års kalas i Kungsbacka, varför man nu väljer att ha det en torsdag men men...... nästa vecka kommer jag garanterat iaf!! Skrattande

• L86

Inda och blondie82: vid uppehåll, lejontrappan kl.16.30. Vid regn ses vi under taket vid make up store! Blir toppen! Glad

• L86
    Capa skrev 2011-04-06 08:24:25 följande:
    Glömde säga att jag missar yogan imorgon Rynkar på näsan Ska iväg på 50-års kalas i Kungsbacka, varför man nu väljer att ha det en torsdag men men...... nästa vecka kommer jag garanterat iaf!! Skrattande
    Så trist att du missar Rynkar på näsan Men vi ses nästa vecka istället!
  • L86

Nu ska jag snart iväg till mvc-läkaren. Blir förmodligen en ny sjukskrivning. Tycker det är lite jobbigt att gå dit, då dom har bytt läkare och jag har aldrig träffat personen innan. Börjar bli riktigt trött på att ständigt träffa nya inom sjukvården och tjata sönder min sjukdomsbild för jag vet inte vilken gång i ordningen. Jaja, brukar kännas bättre efter jag varit där. Hinner med lite akupunktur också innan det är dags för fika i eftermiddag! Det ska bli skoj i alla fall Glad

• emelielj
    Capa skrev 2011-04-06 08:23:30 följande:
    Det gör jag gärna, ställer gärna upp som mockpiga Tungan ute Har du många hästar eller det är bara en liten going??
    lillahumla84 skrev 2011-04-05 18:00:16 följande:
    Då har man vart på Sahlgrenska och tagit nya cellprover. Tror aldrig jag gått där ifrån så arg och ledsen som jag gjorde idag. Men de ljusa var att de inte hade blivigt värre.

Det borde vara kriminelt att vara så hårdhänt som hon var. Sa till henne flera gånger att ta de lungt tills jag blev så arg att jag bad henne sluta och ta in en annan. Men hon lugnade sig och vart lite snällare i alla fall. Men när jag ska ditt nästa gång så ska hon inte va i min närhet.

Blir en ny kontroll i vecka 28-30. Nu är det bara en evig väntan tills man får svar på om de nu verkligen var bra.

Hoppas alla ni som är sjukskrivna tar det lugnt och mår bra.

Nu ska jag krypa ner i soffan med mina två killar och se på film. Hjärta
    Nä fyy vilken konstig filur.... tur du sa till henne!!Fyy så otäckt med dessa blödningar!! Så skööönt att det inte är nåt allvarligt iaf!!
    Jag skickade in mitt papper till F-kassan för en vecka sedan men har fortfarande inte hört något. Men du kan gå in på deras hemsida och räkna ut vad du får i mammapenning, jag kommer få ut runt hela 10.000 i månaden haha Tur man har en sambo som tjänar bra iaf, blir nog till att snylta en del på honom Tungan ute

Haha, näää alltså dessa bebisar i denna tråden, pojkarna leder ju med hästlängder!! Mer flickor åt folket!! haha Solig
    Ja, jag får panik på all stress och vad det orsakar nu, vill inte jobba mer.. ska till doktorn imon och se vad dom säger.
    Oj jag kommer nog inte få ut i närheten av 10 000! Räknar med betydligt mindre, fast jag har ju inte jobbat heltid heller, utan 75% bara, men hoppas det inte blir jättelite bara så klarar vi oss nog :)
  • Fru R
    L86 skrev 2011-04-06 09:51:24 följande:
    Nu ska jag snart iväg till mvc-läkaren. Blir förmodligen en ny sjukskrivning. Tycker det är lite jobbigt att gå dit, då dom har bytt läkare och jag har aldrig träffat personen innan. Börjar bli riktigt trött på att ständigt träffa nya inom sjukvården och tjata sönder min sjukdomsbild för jag vet inte vilken gång i ordningen. Jaja, brukar kännas bättre efter jag varit där. Hinner med lite akupunktur också innan det är dags för fika i eftermiddag! Det ska bli skoj i alla fall Glad
    Lycka till hos läkaren! Det kommer säkert att gå jättebra även om jag håller med dig att det blir lite tjatigt att dra samma historia om och om igen...
    Akupunkturen, är det för huvudet?!? Hoppas det hjälper.

Är chokladsugen....
    ~ Alicia 26/2-08 ~
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011