Dubbel penetration?
Någon som testat detta? Finns ju med i varje p-film nuförtiden.. Är väldigt nyfiken men vågar inte... :)
Någon som testat detta? Finns ju med i varje p-film nuförtiden.. Är väldigt nyfiken men vågar inte... :)
nej då, eftersom jag sitter med ryggen mot honom
Den tanken slog mig...men frågade för säkerhetsskull
Vi kör också dubbelt ibland.
Har tom en dubbeldildo (men den är inte så bra
)
Har tyvärr ännu inte haft chansen att få prova med två män, men det kommer (förhoppningsvis).
Läste längre tillbaka i tråden...Två män i samma hål?!
Är det verkligen möjligt?
AjAjAj
Jag har kört dubbel men inte med 2 män tyvärr.. med en i analen o en dildo.. eller vice versa.. även så har min man haft en strap on (me jättedolme) + sin egen i slidan.. så det funkar men mkt kåthet o glidmedel behövs
.. han blir helt galen av kåthet + att den vibrerar mot hans pungkulor...
Anonym (hmmm)>>>
Så om jag förstått dig rätt har du haft din mans k*k + en dildo inne samtidigt?
Gör inte det ont?
Litet OT
kommer jag av tråden att tänka på när den blyga flickan stod inför Sankte Per och var lite tveksam om hon skulle få komma in på den oskuldsfulla sidan av paradiset..
En läkare hade kollat om hon var oskuld och rapporterade till Sankte Per. - Jag fann bara 7 små hål i mödomshinnan så det är klart att hon ska in.
Okay sa Sankte Per.
Skriv in henne.
Vad heter du ?
- Snövit.
Shy Lips --> Nope inte alls... men klart att man måste ta det lugnt o MKT glidmedel...
...haft fist åxå en gång i tiden.. hans hand är lite väl stor så det funkade inte så bra men en kk som jag hade, han hade mindre händer..
..är väl elastig på nått vis.. o inte är jag slapp heller..
Anonym (hmmm)Aj, det låter som det gör ont.
Men jag får ju tro på dig!!
Och appropå fist, har jag iofs aldrig provat men bara ordet ger mig creeps.Låter som jag är jättetråkig i sängen, det kanske jag är-vad vet jag haha!
Shy Lips --> Inte ska du känna dig tråkig heller.. alla äro vi olika.. o jag var i en period då jag ville testa olika saker.. blev k*t på det... Nu blir jag lika upphetsad av missioneren som kinky sex... Beroende på vilket humör o "period i ens liv" jag är i..