Dubbel penetration?
Någon som testat detta? Finns ju med i varje p-film nuförtiden.. Är väldigt nyfiken men vågar inte... :)
Någon som testat detta? Finns ju med i varje p-film nuförtiden.. Är väldigt nyfiken men vågar inte... :)
Bissen> Me 2.
MansonDust --> Fast det får man väl bara drömma om.. maken behandlar mig som porslin nu när jag är gravid...
Shy Lips:
Gillar din attityd att inga dörrar är stängda men just nu känner du inte för det. Det är gunden för all bra sex att VILJA först, och det är egoistiskt att tjata sig till t ex analsex som jag misstänker att många män gör.
Första gången jag gjorde det så var det på tjejens initiativ efter ett "vanligt" samlag. Petter Niklas var ovanligt pigg den dan och behöll sin ståndaktighet. Jag sa det halvt på skämt och halvt på allvar till henne: "Vad skall vi göra nu? Den ger sig inte!"
Jag låg bakom och utan ett ord kände jag hennes hand och hon visade vägen. Där!
Gissa om jag var snabbt efter vaselinburken den gången ;) Vi hade snackat om att testa nångång men jag ville inte vara den som pushade.
Nog om detta Hur det känns för oss män var din fråga. Kanske jag inte är representativ att svara för dom gånger jag haft det så har det ALLTID varit efter en massa annan stimulering och ofta orgasm hos partnern. Det är en bra nyckel för kvinnan att kunna slappna av. Har alltså aldrig försökt dunka på direkt på en spänd partner.
Avslappnad + 100% tillit + l å n g s a m t i början med en välsmord penis så är det inte så fruktansvärt trångt som du antar. Ibland blir man nästan förvånad hur lätt det kan gå in. Beror lite på dagsformen. När den reflexmässiga knipandet övervunnits och den är inne så anpassar sig ändtarmen nästan helt till den nya situationen. Det är alltså själva ingången som är mest trång det är ju där knipmusklerna sitter som bekant. Att försöka med ett halvdant stånd skulle nog inte gå så bra *L*
Hur skall man sammanfatta det här nu då? Det känns lite annorlunda och visst är det trängre, men inte så extremt att det gör ont eller är obehagligt alls. Inte ens om man är välrustad.
Någon gång har det hänt att det kännts "brännande" efter en stund i ollonkanten. Och ett par tillfällen har jag somnat ifrån efteråt (typiskt oss karlar) och fått sveda vid kissande några dar. Hur skönt efterspelet än är så måste man upp och tvätta och kissa rent.
Anonym (Mannen)>>>
Tack så jättemycket för ditt välformulerade svar!!
Shy Lips "i ärlighetens namn har jag aldrig blivit tillfrågad heller"
*ler* DU kan ju fråga... inget är så upphetsande som en kvinna som tar initiativ och vill testa nya saker. *gissar att du innerst inne vill prova analsex*
Drömmer om a6, men tror inte min man vill riktigt... men kanske nån gång om ett tag... Fantiserar om det ofta dock
Jag tycker att dubbel är skönt, helt klart något att prova. Ibland har jag förmånen att få ha två män till mitt förfogande, men oftast blir det stav+kuk. Skönt både och fast skönast med två män. Fist har jag aldrig provat, tror inte att jag vill heller. Men de som vill fista, go for it! Allt som båda vill är OK tycker jag.
Förstår däremot inte hur man kan tillåta att en kille har analsex med en när man sover, det är ju inte klokt. Då är ju båda inte med i leken. Och tänk paniken man skulle känna om man skulle vakna under tiden.
Och måste bara säga att jag inte förstår hur domstolen kunde sänka skadeståndet och påstå att barnet inte blev lika kränkt eftersom det sov. Man kan nog bli minst lika kränkt när man blivt så stor att man förstår vad som hänt. DÅLIGT DOMSLUT!!
Håller med squeezetoy, det är skönt att ha två. Känns på något sätt härligt att få bli ordentligt genomkn...
Förr blev det oftare men numera får jag ta hjälp av en stav för att få dubbelt.
Fist har jag inte heller provat och skulle inte heller vilja, men de som känner för det få väl göra så om de vill.
Anonym (Mannen)>>>
Vem vet?Med rätt man kanske allt är möjligt
Bissen, hur menar du, hur får man plats med två i slidan??
Jag fattar nog inte..
Anonym--->
Hur? Joo.. mkt kåthet, tillit, glidmedel o tålamod
När jag pratar om två är det två män i varsitt hål och inte bägge i samma. Fattar inte heller riktigt hur det skulle funka för de håller ju knappast samma takt. Sen är det ju så att detta med att bli tagen dubbelt därnere är väldigt individuellt, både till person och till tiden. Ibland kan jag överhuvudtaget inte tänka på det men ibland vill jag bara bli "proppmätt".
Min man har också sex med mig när jag sover ibland! När han kommer hem från nattpasset
Tråden handlar om, Dubbel penetration! Inte om män som har sex med sina sovande kvinnor!? Vad nu det innebär!
Till er som är skeptiska till DP aka "dubbelmacka", fisting eller analsex överhuvudtaget! Var inte det!
Det enda ni har att förlora är era hämningar - så länge som allt är - Säkert, Sunt och med Samtycke!
Jag hade en vän - vi hade helt otroligt bra sex tillsammans! Hon verkligen stornjöt av både analsex och fisting! Och hon var definitivt inte slapp!
Tror att det handlar om att "träna" musklerna - till att slappna av! Hon gillar att bli fistad både vaginalt och analt! Hon har iofs fött tre barn - vet inte om det spelar roll?
Men hon var en "size queen" och gillade rejäla doningar! Jag har stora händer! Storlek 10-11 i handskar!
Trots detta så var hon absolut inte "utvidgad" eller slapp! När hon fick orgasm vid analsex, så klämde hon åt så hårt att jag nästan oroade mig att hon skulle "nypa av" den - men mest kändes klämmandet som härlig massage och gjorde att även jag kom - vilket förhöjde bådas vår njutning!
Vad gäller analsex i allmänhet - så har jag läst undersökningar som visar att kvinnor som njuter av analsex - har lättare att få orgasm genom enbart anal penetration än genom enbart vaginal penetration!
Det kan jag förstå - för anus är väldigt känsligt! Bara att få själva anus smekt eller slickat är fantastiskt!
Så mitt råd är att - har du aldrig testat att bli påsatt i rumpan - så gör det!
Du kan få fantastiska orgasmer - även som kille! Förutser en följdfråga - JA jag har låtit en kvinna pegga mig! Med rätt kvinna som tänder mig på det sättet - så är Pegging helt otroligt skönt!
Vad gäller dp - så har jag hittills bara varit med om att en kvinna jag och en dildo har varit deltagarna!
Men då har hon verkligen njutit!
Om jag vore kvinna så skulle jag absolut vilja testa dp!
Kvinna! Är du sugen/nyfiken på att testa - leta på Bodycontact, så lär du få napp utan ansträngning!
Bubbliga Bob - Bubbelibob i Malmö!
("Kritisera inte något innan du har testat och har förstahandserfarenhet! - Don't knock it until you've tried it! ")