• Anonym (nyfiken)

Dubbel penetration?

Någon som testat detta? Finns ju med i varje p-film nuförtiden.. Är väldigt nyfiken men vågar inte... :)

• Svar på tråden Dubbel penetration?
  • Sannive

Tillbaka till trådstartens ämne kanske?

TS, jag har aldrig testat och kan väl inte säga att det är något som ens låter lite intressant, men om du nu vill försöka prova, så instämmer jag med många tidigare inlägg. köp en dildo och testa.

• Catha82

Jag har testat och det är verkligen skönt, bara man ser till att vara ordentligt "uppvärmd"

• lilla räven

om du e nyfiken och vill testa behöver du inte mitt godkännande.. ha ha teste vettja.. you go girl. själv låter det inte spec. lockande men alla e olika

• Anonym (älskar)

är tjej och visst fisting kan bli lite krångligt, men 4 fingrar eller halva näven inne samtidigt som killen är analt e så jäkla skönt

• Thess08

det är väl bara att testa, det värsta som kan hända är väl att du inte gillar det och då är det ju bara att go back to basic:p

• Shy Lips

Anonym(Mannen)>>>

Mmm, vi får väl se. Tanken på analsex har alltid känts väldigt avlägsen för mig, och i ärlighetens namn har jag aldrig blivit tillfrågad heller.Men det kanske kommer en dag när man vill prova, även om jag betvivlar det.

Men jag måste bara fråga er män en sak.Det kanske är en urlöjlig fråga, men en stackare som jag får ju inget veta om jag inte frågar.

Om hurvida analsex är skönt för tjejen eller inte är ju något jag sett diskuterats här förut på FL.Men hur känner ni män?Gör det inte ont i snoppen att köra analt?Det är ju superduper-trångt därinne.Det måste ju klämma åt något enormt.

• Shy Lips

Alltså, jag förstår ju att det måste vara lite skönt, annars hade ju grejen varit bra onödig Men lite ont måste det väl göra, eller?

• majo77

Fist fucking... jösses, kollar på min egen näve och kan bara konstatera att en förlossning måste ju anses vara bus-enkel för vissa. Men hey, ar alla med i leken, why not???

• Shy Lips

majo77>>>
    Haha!
    Jag skulle vara väldigt orolig för att om handen väl kommit in så kanske det skulle vara svårt att få ut den

Och då har jag ändå fött två barn!

Hua.

• Bissen

Oj.. va ni har skrivit om detta ämne.. o annat
    Själv har jag prövat både dubbel i slidan + en i varje.. (me stor dildo) o fist.. *rodnar*

Svar på tråden Dubbel penetration?