• Anonym (nyfiken)

Dubbel penetration?

Någon som testat detta? Finns ju med i varje p-film nuförtiden.. Är väldigt nyfiken men vågar inte... :)

• Svar på tråden Dubbel penetration?
  • Anonym (äckligt)

Fisting är riktigt jävla vidrigt. Ja, inte för att jag har testat men jag mår illa bara av att se bilder på eländet. Det är på gränsen till övergrepp tycker jag för det är inte naturligt. Det är nåt som porrindustrin har hittat på och jag hoppas verkligen att det inte är några tjejer som känner sig tvingade att ställa upp på sådant!

• Anonym (nyfiken)

oj nu glider vi ifrån ämnet... :)

• Anonym (pervo?)

Jag skulle gärna vilja ha en näve uppkörd i musen om det inte gjorde så sabla ont att få in den. Tänder på en hel del konstiga grejer faktiskt.
    Och jag är tjej och inte porrskadad

• Anonym (äckligt)

Jag tror att de anonyma tjejer som skriver att de VILL ha en knytnäve uppkörd i slidan egentligen är killar.

• Anonym (ja tack)

Anonym (äckligt) ; jag är tjej rätt igenom och jag har testat fisting... men inte klarat av det, ännu... det handlar om att töja lite åt gången med mssor av glidmedel, och varje gång blir det lättare...

Och jo då, jag gör det helt frivilligt det är jag som ber pojkvännen försöka, men då är också smärta är en kick för mig och extra tändande...

• Anonym (Mannen)

Sista Anonym (äckligt)

Det tror jag också! Har svårt att föreställa mig att tjejer ber om fisting och det kan vara skönt, än mindre därbak.

Låter dessutom hälsofarligt. Tacka vet jag Petter Niklas Jag nöjer mig om jag får låta honom göra jobbet. *vill vara rädd om min prinsessa*

• Anonym (Mannen)

Där ser man En tjej (?) skrev samtidigt det vi inte trodde ;)

• Anonym (äckligt)

Töja lite åt gången? Ja det låter ju hälsosamt. Vad kul för dig då när du är riktigt uttöjd, då kanske ni kan gå vidare till footing och försöka få in hela benet.

• Catha82

Jag kan då öppet erkänna att jag älskar fisting, har blivit fistad många ggr och kommer bli det igen *ler*
    Och jag ÄR tjej.

Svar på tråden Dubbel penetration?