Dubbel penetration?
Någon som testat detta? Finns ju med i varje p-film nuförtiden.. Är väldigt nyfiken men vågar inte... :)
Någon som testat detta? Finns ju med i varje p-film nuförtiden.. Är väldigt nyfiken men vågar inte... :)
låter alldeles för avancerat.... haha och röven ska ingen in i på mig.... då man fött kanske man får plats med 13 karlar i muttan... hmmm... haha nä jag nöjer mig nog med min darling
Gör inte det ont?
Det är en av mina allra största fantasier, men jag vill nog inte prova utan nöjer mig med att fantisera om det och få det berättat för mig av min man då vi har sex
Är helt underbart med två män... har fördel att få leka med både min man och en tredje part ibland... mkt trevligt!
Jag trodde inte att det va så vanligt.. Trodde bara det va ngt som fanns i p-filmerna..Är kanske inte det heller men ngr här inne har ju testat iallafall... :)
jag ligger med benen upp o killen sitter framför mig. han analt o antingen dildon eller 4 fingrar vaginalt MUMS
Asså nu hajjar jag inte riktigt??
Vad är det som diskuteras här? Två snoppar i musen eller en i musen och en i rumpan??
Hur får man in två snoppar i musen??? Blir ju som att stoppa in en hand. Skulle inte funka på mig iafl!! En fram och en bak är väl en sak men TS menar väl egentligen två i musen??
Hej hopp!!
Anonym 5772486
Hur man får in två i musen?
Jadu Jag har sett P-rulleklipp där kvinnan tar två killar i rumpan. Hur dom får in båda penisarna OCH hur männen får plats att komma åt - det är en gåta! Eller så är det trixfilmat
jag menar en analt och en vaginalt...
Anonym (ja tack):
Men om du rider i analen och har dildon i slidan.... Slår inte dildon emot hans mage hela tiden då? *förösker se det framför mig*