Dubbel penetration?
Någon som testat detta? Finns ju med i varje p-film nuförtiden.. Är väldigt nyfiken men vågar inte... :)
Någon som testat detta? Finns ju med i varje p-film nuförtiden.. Är väldigt nyfiken men vågar inte... :)
Anonym(hmmm)>>>
Jag har gått runt och trott att jag nog är lite halvporrig i sängen iallafall
, men se den tanken sket sig efter att ha läst sex-trådarna på FL
I min bakväg är det exit only, och den mannen som försöker fista mig lär få uppsöka en plastikkirurg efteråt
Men det är ändå spännande att höra andras erfarenheter!
Shy Lips
Fista kan du kanske skippa... tror att dom flesta exemplen på detta är trixfilmade.
Men du! Nån gång när DU vill... testa analsex! Det kan va skönare än du anar!
Anonym (Mannen)
Trixfilmat?!? Varför tror du det? Har du ALDRIG sätt bilder på folk som tom fistar i analen? Jag förstår inte heller.. o jag skulle inte vilja ha den röven.. däremot är slidan otroligt töjbar.. hur skulle annars våra barn kunnas födas ut...
Analen är också otroligt töjbar.
MansonDust
Självklart är den den, annars skulle inte fist osv fungera men va jag förstått så är ringmuskeln mera känslig än slidan att "återhämta" sig, men jag kan ha fel...
Läste att man behövde glidmedel och vice versa, vart köper man det som behövs?
En dildo som är bra också? Var hittar man det? Kostnad? SUUGEN!
Ja det är klart. Ringmuskeln är inte till för hårdhänt behandling. Med underlivet föder man ju barn så det måste ju tåla en del.
Anonym> Det finns olika affärer på nätet där du kan beställa. Kommer i paket helt diskret. Glidmedel kan även beställas där men finns annars på apoteket.
Men hallå, sluta prata om fisting!! Måste ju vara helt knäppt. Vilken tjej vill ha en knytnäve uppkörd i musen eller i anus. Det är ju helt knäppt! Kan bara var något som vi män har kommit på, eller tänder på.
DB
haha, jag skulle fkt vilja testa me fisting i musen.. har föröskt två ggr men de gick inge bra för de gjorde för ont och tog emot.. men jag skulle verkligen vilja försöka igen.. :)