• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Soffpotatis skrev 2011-03-12 19:26:52 följande:

Jag med . Jag bryr mig inte om det är positivt eller negativt vill bara höra förklaringen på vad som kan ha hänt. Fast jag undrar lite hur dom har det hemma nu. Ganska spänt anar jag...

Inte det minsta spänt. Haft en underbar helg hos svärisarna Vi vet att ingen döljer nåt. Han överreagerade för att han blev chockad, men när han lugnat ner sig visste han att det inte var något
  • Anonym

Hoppas läkaren ringer idag

• Anonym

Han svar har iaf kommit, det var negativt Då är det bara att invänta mitt då.

• Anonym
    Poison82 skrev 2011-03-14 14:24:04 följande:
    Vaddå hans svar?? Han hade ju inte testat sig sa du
    Jag har visst sagt att han testat sig.
  • Anonym
    Anonym (Skönt!) skrev 2011-03-14 14:59:03 följande:
    Skönt att hans var negativt! Då är det bara att hoppas att du också får goda nyheter!

Har bara läst lite här och där i tråden, men tro mig, jag vet precis vad du menar när du säger att du vet att han inte varit otrogen. Precis som jag vet att min man inte skulle kunna vara det. En del har liksom inte den möjligheten, min man ringer också hem och smsar från jobbet varje dag, ringer när han är på väg hem, vi tillbringar nästan all fritid tillsammans och jag bara vet att otrohet från hans sida skulle jag aldrig behöva oroa mig för. Så det är bra att du stått på dig och envist stått på din mans sida! Bra gjort! Misstänksamhet kan lätt förstöra ett äktenskap.
    och en snabbis på jobbet då med arbetskollegan? Det allra vanligaste sättet att vara otrogen på
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-14 15:57:04 följande:
    och en snabbis på jobbet då med arbetskollegan? Det allra vanligaste sättet att vara otrogen på
    Och varför måste du komma med såna påståenden? Hur är det relevant alls?
  • Anonym
    Anonym (1) skrev 2011-03-14 16:04:34 följande:
    Alla KAN vara otrogna!
    Men och? Ingen behöver påpeka det ändå. Vi känner våra partner, inte ni.
  • Anonym
    Nati skrev 2011-03-14 18:41:45 följande:
    Jaha det händer en del när man inte hinner läsa in. så jag fattat rätt, Nu återstår alltså
    1. Om TS andra prov är negativt så var det ett första felprov( hon har ju inte kurerat sig)
    2. Om TS andra prov är positivt och hon har kalmydia men inte mannen, då blir det knivigare då återstår

a: Han har haft klamydia och hunnit kurera sig  men smittat TS och lurar TS
    b. Klamydia smittar på något annat sätt som TS fått det för hon har ju INTE varit sexuellt aktiv med någon annan

Vad säger ni har jag tolkat rätt?
    2c. hon har haft sex med någon annan.
  • Anonym
    MatsAtari skrev 2011-03-14 21:28:33 följande:
    Kanske kan upplysa om att man aldrig får reda på provsvaren överhuvudtaget såvida det inte är positivt, så det är ju lite intressant att killen säger att provsvaret har kommit...
    Det där beror nog på var man testar sig.
  • Anonym

Jag var med när de ringde. Frågade honom om varför han fick svar så snabbt, då erkände han att han testat redan samma dag de ringde mig, men att han inte velat erkänna det. Det var han för tjurskallig för.

Jag väntar ännu på svar, men hoppas de hör av sig idag.

Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!