Inlägg från: Heffaklumpens mamma |Visa alla inlägg
  • Heffaklumpens mamma

Vi i Halmstad (ver 6)

Kul med en del folk på fikat imorgon...kommer absolut men det blir kanske bara en kortis. Ska åka med sambon hem och jag hade totalt glömt att han ju fyller år imorgon....får man skylla sådan misstag på ammningen??

Kommer vara där 15.30...men är det någon som redan vill träffas vid 15.00 så skulle det passa mig utmärkt för då kan jag fika lite längre....och sörpla ¨på kaffekoppen

Säg till om nån känner för att dyka upp readn vid 15...så kan ni andra fylla på allt eftersom

• Heffaklumpens mamma

Va bra Då syns vi där redan vid 15...du får dricka hur mycket kaffe du vill Och dig tror jag att jag ska känna igen med

ha det så bra ikväll tjejer, nu ska jag ta en lååång skön dusch och slappa framför tv *lyx*

Kram på er!

• Heffaklumpens mamma

Minerva: Hoppas det blir bättre...och VILA, SOVA, VILA så kan du komma och ha skoj med oss nästa gång

Tack alla ni andra för en trevlig fika och de va kul att äntligen ha lite ansikten på folk. Vilka otroligt snälla bebisar ni har, inte ett protestljud under hela fikan...vad har ni för gener egentligen?? Jag får allt umgås med er oftare så att det smittar av sig på Linnéa, hon kan vara ganska så krävande ibland. Fast nu har hon äntligen somnat...och på fikat var ju även hon lugn

Fikade tårta även när jag kom hem för att fira sambons födelsedag...så nu är jag proppfull med sötsaker...tur man kan skylla sin mage på att man precis fått barn och inte på all fika man sätter i sig

Teaspoon: Petig p-vakt....måste haft en dåligt dag Vi fick P-bot på förlossningen..men Jonas fick ju aldrig någon chans att flytta bilen. BM höll honom kvar för hon såg att det skulle gå fort...löste upp sig till slut. Annars skulle vi betalt 350:- för att föda barn....fast det hade jag nog så gärna gjort ändå

• Heffaklumpens mamma

Blixten:
    Hur har du det med fikat nästa vecka?? Träffar gärna de som inte var med idag, hos dig i nästa vecka, men om ni är många så kan jag stå över. Det blir ju fler fikor Det beror ju på som sagt om du bor i slott eller inte ...blir ju många fikasugna tjejer och bebisar att inhysa i annat fall.
    Bestäm du hur det känns...så får vi se hur det blir

• Heffaklumpens mamma

Zazla: När man har fullt värkarbete ligger parkeringshuset aaaaalldeles för långt bort..typ 2 mil minst Vi ställde oss på parkeringsrutan som ligger bredvid en handikappparkering tror jag det är..tror man fick stå där 1 timme eller ngt sådant.
    Jag fick stanna upp flera ggr bara den biten....skönt när man äntligen kom upp på förlossningen och kunde överlämna sig i deras händer

• Heffaklumpens mamma

Det stod förlossning angivet på den rutan. Det sjuka är att vi kom 13.00 och parkeringsboten låg där redan 13.20...alltså hade det inte ens gått en timme, trots att man tydligen fick stå där en timme...fattar inte varför de ska vara så snabba för

• Heffaklumpens mamma
    Å jag får antagligen ringa ambulans nästa ång de är dags för då hinner vi väl knappt in i tid..om det nu är sant som de säger att det går snabbare andra gången. Kanske ploppar ut i köket nästa gång

Ställ dig på "fel" ruta i alla fall...sen ringer du bara och överklagar om det går fort med förlossningen och så slipper du betala. Så gjorde vi...rättt ska va rätt
  • Heffaklumpens mamma

Natti natt tjejer

Zazla....åk och föd barn nu tack så mycket!!! Vill ha en bebis till innan Lucia!!!

• Heffaklumpens mamma

Jewel: Käka lite piller och ha kul i sängen så kommer nog en liten prins eller prinsessa till dig med
    *håller tummarna*

• Heffaklumpens mamma

Zazla: Heja tjejen...nu ska bebben ut!!! Håller utkik på webbisarna, kanske är här innan dagen är slut *hoppas*
    Var är det Ulla brukar säga...gå, gå och gå så att det öppnar sig ordentligt. Fast egentligen vill man väl bara vila

Ska sitta här med spänd förväntan...det var säkert alla lussebullar igår

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)