Inlägg från: zazla |Visa alla inlägg
  • zazla

Vi i Halmstad (ver 6)

Förresten: Cassiopeja och MammaJ, har ni också blivit av med discovery? Tv-kanalen alltså? Eller är det bara vi som har råkat ut för det? Tänkte om det kanske var något med huset...

Eller hur har ni andra det? Funkar discovery hos er? Här har det legat nere i tre dagar nu... Andreas är hysterisk för det är hans favorit....

• zazla

Hej Betan

Ja jag ska minsann också titta på Idol ikväll - trots att jag inte gillar nån av dem som är kvar. Jag är fortfarande sur för att Jonah åkte ut... Sebastian är bara Mick Jagger-plagiat och Agnes låter som att hon har en alldeles för stor tunga när hon sjunger Men det är ändå lite underhållande att se på Och visst båda är ju duktiga men inte riktigt min smak...

Förresten, jag hade gått upp 2,5 kilo sedan förra fredagen, det måste väl vara vätska?! Glömde fråga Ulla eftersom hon stod och pratade med någon annan när jag vägde mig och sedan glömde jag bort det för hon började prata om något annat.

• zazla

LoBe: Attans, det där misstaget med snabbstart har jag också gjort några gånger. Gud vad irriterad man blir på sig själv...

Maviperi: Tack. Vi väntar också ivrigt Aston var ju toppenfint!

Cassiopeja: GODMORGON! ( JO jag vaknade faktiskt nu...helt sjukt, fattar inte vad som har hänt. Förhoppningsvis är det kroppens sätt att vila upp sig inför förlossningen - kan man ju drömma om iallafall...)

Ha en bra lördag allihopa, själv ska jag inte göra nånting

• zazla

LoBe: Nä ingen lilltjej har tittat ut än

Maviperi: Han är ju supersöt!

Jag är så sugen på frukt så att jag håller på att DÖÖÖ. Tyvärr har mina försök att övertala Andreas att åka till Hemköp misslyckats totalt och jag har liksom inget sätt att ta mig dit själv. Så nu är jag skitsur

• zazla

Cassiopeja: Tack, det är ju tanken som räknas Jag ska komma ihåg det iallafall
    Nu har jag iallafall stillat begäret genom att käka upp en halv gurka. Det hjälpte faktiskt lite

Olga: *suck* ja....jag är fortfarande här

• zazla

LoBe: Ja min brors pappa (som jag också kallar papp) OCH min systers pappa fyller år idag (ja ni kan läsa om mina familjeförhållanden i min presentation om ni tycker att det verkar konstigt). Så idag är egentligen upptagen Men vill hon komma ändå så är hon väldigt välkommen

Ja nu har jag lyckats övertala andreas iallafall, han är på coop och köper vindruvor och clementiner Hoppas att de har fått in de där supergoda julclementinerna nu bara!!!

• zazla

Maviperi: Haha typ samma sak råkade vi ut för när min senaste lillasyster skulle få sitt namn. Mamma hade bestämt hennes tre andra barn skulle vara överens om nya lillasysters namn - lättare sagt än gjort. Alla ville olika och alla hatade de andras förslag. Tillslut kom vi överens om att Maja var ett helt ok namn. Jag tyckte dock att det var för vanligt och det tyckte mamma också. Så jag satt hemma och klurade och kom fram till att Meia jag var något liknande men inte lika vanligt. Så jag ringde mamma och skulle föreslå Meia. Jag hann knappt fråga hur det var innan en väldigt exhalterad mamma sa: Kan hon inte heta Meja då?! Fast med i - Meia? Alla syskonen gick med på det och nu heter hon Meia. Lite knäppt det där faktiskt...

Ja jag ska åka och föda. Var sitter den där magiska knappen som man trycker på för att få igång det?

• zazla

Ååååh ris a la malta! Gud vad gott Nu längtar jag till julafton

MammaJ: Å vad du är snäll Men jo jag fick ju min frukt tillslut så nu har jag suttit och mumsat clementiner och vindruvor hela dagen

Ja jag fattar inte vad som händer...bara 2 dagar över bf liksom. I värsta fall kommer det ta 14 dagar till... Jag har liksom världens sämsta tålamod så jag fattar inte att jag inte sitter på psyket vid det här laget. Och det blir ju inte bättre av att demest avlägsna släktingarna ringer och undrar varje dag heller.... Man känner sig ju nästan lite usel liksom.

Maddissen: Ja det här kanske inte är en så bra dag att födas på. Alla andra verkar ju fylla år idag Däremot låter 5/12 som en riktigt toppendag, eller hur?

• zazla

Maddissen85: Haha ja det känns typ så Speciellt när de riktigt nära släktingarna ringer och undrar.
    - Hallå, mamma, tror du inte att vi ringer själva när det har hänt något liksom Haha, man får försöka se det positiva i det och vara glad för att folk bryr sig

• zazla

Maddissen: Ja på den senaste viktuppskattningen så beräknades hon väga 3,3 på bf så hon kanske inte är helt färdig än

Ja välkommen minerva! ska in och kika lite på vad du är för en

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)