Inlägg från: zazla |Visa alla inlägg
  • zazla

Vi i Halmstad (ver 6)

MammaJ: absolut

• zazla

TeaSpoon: Ja precis, det känns lite knasigt att de ska studsa runt där inne om det händer något liksom. De sitter ju inte fast på något sätt...

• zazla

Nu har jag förresten lagt ut ett halvfärdigt scrapbookalbum som jag har gjort till lilltjejen Det är typ allt som har hänt under graviditeten (ja alltså alla stora händelser) och alla mvc-besök och sådär. De ligger under starka bilder eftersom jag inte ville blanda in dem i vanliga galleriet. Kom gärna med tips på vad jag kan göra med sidorna som inte är klara. Jag har nämligen hjärnsläpp...

• zazla

escb: Ojdå... ja men nu har vi ju fått det gratis så vi förlorar ju inget på det om hon inte skulle gilla det. Det var mest att det kändes lite osäkert som gör att jag tvekar lite. Men Akta är ju ett seriöst märke så det känns ju inte som att de skulle göra något som inte var säkert...

• zazla

Maddissen85: Om vi pratar bebisfödande så går det inte så bra. Men annars går det helt okej

• zazla

Minerva: Hm...jag tror att du är yngst hittills...Tänka tänka. Men jag kan inte komma på någon som är yngre faktiskt
    Nä men nu har jag börjat tänka positivt jag har ju faktiskt HÖGST 14 dagar kvar nu. Det är MYCKET närmare än många andra. Fast jag hoppas ju att det sätter igång av sig själv innan.

LoBe:tack! Det är ett roligt tidsfördriv och ett roligt minne sen Ja breven tyckte jag också var en kul idé. Jag hade tyckt att det vart skitkul att läsa sånt från mina föräldrar iallafall så jag hoppas att hon uppskattar det

• zazla

Inga tecken alls så som det är nu så är jag gärna på för fika på onsdag!

Vem mer är med på fika på onsdag? Maddissen kanske Du sa ju att du var fikasugen

Jag gör ett försök på lista för fika på på onsdag:
    Minerva
    Zazla

• zazla

Cassiopeja: Hm...det kanske finns nått som heter tillfällig graviddövhet? Nä jag vet inte. Men det skulle inte förvåna mig, haha.

Minerva: Jo Waynes är bra så bara jag fixar så att jag kan ta mig dit så funkar det! Men vi kanske skulle bli några fler innan vi bestämmer något Annars finns ju risken att du står där själv (om jag nu mot all förmodan skulle få för mig att föda barn alltså ). Tiden har ingen betydelse för mig för jag gör ändå inget

• zazla

Heffaklumpens mamma: Oj hjälp! Men Ulla har ju mätt tre gånger och kommit fram till ungefär samma varje gång. 3,5kg i vecka 33, 3,4kg i vecka 36 och 3,3kg i vecka 38. Men vi får väl se... bara hon kommer ut så får hon väga 5 kilo om det ska vara så Vi ska göra en uppskattning till på torsdag om hon inte har tittat ut än då...

Vi tänkte ta en fika på Onsdag (i övermorgon alltså) om vi blir tillräckligt många. Än så länge är det bara jag och minerva som har skrivit upp oss Och jag hoppas ju på att jag inte kan

• zazla

Heffaklumpens mamma: Jaha, mina tre uppskattningar är gjorda med ultraljud. De får en felmarginal på 10% då säger Ulla. Men som sagt, det har ingen betydelse längre, bar hon kommer uuuut
    Tiden har ingen betydelse för mig så bestäm ni.

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)