Inlägg från: zazla |Visa alla inlägg
  • zazla

Vi i Halmstad (ver 6)

Ja det är jag väl typ eller det egentligen är jag är vårdare på ett gruppboende Fem förståndshandikappade som bara behvöver lite knuffar i rätt riktning ibland. Jättemysiga allihopa!

• zazla

Blixten: Jag håller med! Det är ju skitjobbigt att bara sitta ner, speciellt när man börjar bli tung om magen. Man får ju jätteont i rumpan

• zazla

Ja jag släpar med mig en kompis till om det är ok. Hon är medlem här men har inte riktigt fattat hur man gör än Hon tyckte att det lät så mysigt Hon har en son som är född 24:e maj iår. Hoppas att det är lugnt! Nu har jag inte fler kompisar med barn så nu ska jag sluta Vi ses 15.00!

• zazla

Minerva, Ja annars så syns jag på säkert 200 meters avstånd Ses snart. Jag kanske ska ta och börja göra mig färdig nu...

• zazla

Jesster: Jag har bara sett på Eurostop och lindex i stan faktiskt... Fast jag har hittat lite som jag har gillat på eurostop faktiskt

• zazla

Ja tack för fikat, det var mysigt Och kul att se er som jag inte har sett förut. Vi undrar dock vart hon som drog igång fikat tog vägen. Vad hände Minerva? . Jaja, det får väl bli nästa gång

Vi tog ju en liten runda på stan efteråt så nu har jag provat att promenera också. Nu måste det väl ändå sätta igång Jag köpte lite band och papper på Bokia så om inte annat så kan jag sitta och pyssla med min scrapbook lite Eller om jag kanske skulle vila lite först, gud vad trött jag blev av att springa på stan, haha...

Förresten, den där danska affären som FL länkar till har jättesnygga kläder! Fast de kanske är i dyraste laget ibland... Men nånting kan man kanske köpa iallafall Nästa graviditet

• zazla

Minerva: Oj, vi pratade faktiskt om att det kunde ha hänt något sånt. Då är du ursäktad för att du inte kom Men stackars dig, jag vet precis hur det är, det var precis samma som jag råkade ut för nyligen ju. Jag steg ju från 110/60 till 150/100 från ett besök till ett annat. Dagen efter hade jag 160/95 men sedan sjönk det igen. Men jag har ju bara tagit det jättelugnt och vilat som en tok och då har det hållt sig lägre efter det. Så vila vila vila. 2-3 timmar om dagen sa min bm. Hade du äggvita i urinen förresten?

• zazla

Teaspoon: Ja det kanske är bäst att vi slutar spekulera... Fast jag gillade din spekulation angående min förlossning Vad sa du? Var det i helgen eller innan helgen? Hoppas att du har rätt iallafall

Parkeringsböter måste vara det drygaste som finns! Jag betalade nyligen en parkeringsbot som Andreas hade fått på 100 spänn - så surt. Man kan liksom lika gärna bara lägga en tusenlapp på gatan och vänta på att nån kommer och ta upp den. Riktigt irriterande. Man får verkligen ingenting för det.

Nä nu väntar en timmes vänner Jag har ju helt missat sista säsongen som de sänder nu igen varje onsdag

• zazla

haha...1000 spänn menar jag. Inte 100 Det hade inte varit sååå farligt

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)