• JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Ny tråd för oss i Halmstad och i denna ska väl jag oxå få bli gravid

lägger in namnlistan:
    Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 -
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth -
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)
  • Maddissen85

Å Göte har tagit över... Så nu tar man kort på viktoriagatan... Bara så att ni som ska ta kort hittar Han har ju julstängt efter nästa tisdag.. Vet dock inte hur länge..

• Blixten

JewelGirl:
    Jag har 10 st älstickor från BoN, den enkla varianten. Jag tror att jag försökte annonsera ut dem här för en jämn hundring för ett tag sen, men ingen nappade. Om du ska köpa 10 st på BoN får du ge 135 kr + frakt 30 kr. Så om du köper dem av mig sparar du 65 spänn Sugen??

TeaSpoon:
    Du kanske kan ta med julmust? Anna skulle ta med glögg, jag har både kaffe o te hemma, så julmust vore gott! Och så tänkte jag baka en mjuk pepparkaka som komplement till lussekatterna, lite vanliga pepparkakor finns det alltid i skafferiet så här i juletider

Nu har vi varit på krogen med Amanda!! Vi gick en promenad in till stan, shoppade och så gick vi in på Harry´s och åt. Folk tittade lite - jag vet inte varför - det är ju inte lördag kväll mitt i natten liksom......Men servitriserna tyckte att hon var söt

• JewelGirl

Blixten: Ska fundera på det Kommer du på fikat imorgon? i så fall ska jag ha klurat färdigt till dess

• Teskedsmamman
    Vilken jeffla tur att jag inte stövlade in där idag då!!!

Just nu sitter Totte i trappen och slickar kattens matskål, jag har sagt till honom säkert 20 gånger!!! Just nu orkar jag inte bråka med honom, vi har haft EN DEL disoyter idag om huruvida Totte skulle bråka med Ian och hans babygym eller låta dem vara ifred..

Blixten: Jo, jag kan ta med julmust *mums*
  • zazla

Vad ska jag ta med mig då ? Vad finns kvar... Mandel och russin till glöggen kanske Fast jag lyckades ganska bra med mina lussekatter som jag gjorde igår, de blev helt luftiga och jättegooooda Fast det kanske blir lite många lussekatter... Hm...det står helt still...Vad äter man mer på julen?

• Olga81

hej

gud vad ni skriver! har man varit borta en dag så hänger man inte med!
    Blixten:
    Får nog hoppa över fikan hos dig - har några vänner på besök både den 13/12 o 14/12, men ni ska ha det jättemysigt!

Hoppar över fikan imorgon med - känner inte får att gå ut, är bara sååå trött. Får inte så mycket vila med min dotter...

TeaSpoon:
    *skrattar så att tårarna rinner*!! *sitter Totte i trappen och slickar kattens matskål* ha ha

• Maddissen85

Olga: Jag kan passa din lilla sofia på fikan, så kan du ta min tråkiga Leo... Han vill ju bara sova så fort som jag ska göra nåt..
    Men jag förstår om du är trött... Det är jag med.. Men det kan ju oxå bero på vädret.. Det är ju så mörkt nu förtiden, om det inte är snö...

Vad ska ni hitta på ikväll då?

Klockan går såå fort på kvällarna tycker jag... Men det kan ju bero på att Jocke är hemma hos mig..

Kram Madde

• Heffaklumpens mamma

Kul med en del folk på fikat imorgon...kommer absolut men det blir kanske bara en kortis. Ska åka med sambon hem och jag hade totalt glömt att han ju fyller år imorgon....får man skylla sådan misstag på ammningen??

Kommer vara där 15.30...men är det någon som redan vill träffas vid 15.00 så skulle det passa mig utmärkt för då kan jag fika lite längre....och sörpla ¨på kaffekoppen

Säg till om nån känner för att dyka upp readn vid 15...så kan ni andra fylla på allt eftersom

• Maddissen85

Jag kan vara där redan vid 15-tiden.. Jag kan ju ta två kaffe.. Eller hur?

• Heffaklumpens mamma

Va bra Då syns vi där redan vid 15...du får dricka hur mycket kaffe du vill Och dig tror jag att jag ska känna igen med

ha det så bra ikväll tjejer, nu ska jag ta en lååång skön dusch och slappa framför tv *lyx*

Kram på er!

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)