• JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Ny tråd för oss i Halmstad och i denna ska väl jag oxå få bli gravid

lägger in namnlistan:
    Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 -
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth -
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)
  • maviperi

Blixten: Du har alldeles rätt om mig i alla fall och jag vill jättegärna komma Blir ju lille Astons invigning...

Xandra84: Jag har talat med fk eftersom jag ska söka in på en distansutbildning till hösten. Enligt de kan jag ta ut studiebidrag för heltid (eftersom det är en heltidsutbildning) + att jag har rätt att ta ut föräldradagar på alla de dagar jag är hemma med Aston.

Var är det alla ska fotografera sina bebisar någonstans?

• MinervaSkugga

Ooh. Låter inte som om man behöver bli ensam där inte...
    15.30, Waynes :P
    Spännande. Jag som inte känner någon än... :P

• JewelGirl

Jag kanske kikar in på fikat om jag har tid över... 15,30 på waynes imorgon eller hur?

• Maximilius flicka

Cassiopeja: På BB kan ni prova bärsjal om ni vill. Det gjorde vi och Liv bara gallskrek, gillade det inte alls. Här hemma har vi sedan provat ringsjal och bärsele, men inget utav det gillar hon något vidare. Kanske växer hon in i det senare, men vad jag ville säga var att prova innan ni beställer. Det är ju inte alla barn som gillar det

Har idag varit på besök på bvc och Liv väger nu 4470g och är 54 cm lång. Herregud, min tös börjar redan bli stor!! Jag har även hunnit med en liten promenad, köpt Miniderm och städat undan lite på toaletten och i köket. Puh. Funderar på att åka ut till flygstaden lite senare och spana in den nya leksaksbutiken, samt eventuellt gå in på Jysk och köpa nya kuddar till sängen. De vi har nu börjar reta gallfeber på mig för de börjar mista sin form och är inte så fluffiga längre.

Sov sååå gott inatt för det var Mickes tur att ta hand om Liv. Han väckte mig inte förrän vid femtiden för då hade hon vaknat och ville ha mat. Vi passade också på att byta sida i sängen då, så även han skulle få sova lite ordentligt. Efter lite mat, en nerspydd pyjamas och en nerbajsad blöja så kunde vi äntligen somna om och sova fram till åtta.

• xandra84

maviperi..tack...vad bra att höra...helt plötsligt känns allting mycke lättare...det e ju inte billigt att ha barn...får se hur mycket man orkar plugga bara..kanske inte läser heltid då utan tar det på deltid!...men vi får se!

• Cassiopeja

Det låter onekligen som en bra idé att prova först!

Så får det bli!

• MinervaSkugga

Jupp. Imorgon, onsdag :P

• Sarli

hejsan! E ny här på denna sidan blev medlem idag. Kul med en Halmstad sida. E lite lost här inne, har inte riktigt fått kläm på alla trådar hit och dit. titta gära in på min sida och skriv nått i gästboken. ha det gott!

• Blixten

Cassiopeja:
    som vanligt får dina beskrivningar mig att le stort! Inte för att jag är skadeglad, utan för att jag minns det så väl......ja, visst ser man ut som ett ufo när man försöker lägga sig till rätta eller ännu värre - komma upp ur sängen En kudde mellan benen kanske kan lindra lite om du inte provat det ännu? Jag "sattsov" de sista veckorna, för det var så tungt att andas + att det var lättare att vrida på sig. Ja, ja, det är inte länge till och du får världens finaste belöning för mödorna

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)