• JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Ny tråd för oss i Halmstad och i denna ska väl jag oxå få bli gravid

lägger in namnlistan:
    Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 -
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth -
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)
  • Sofia Cronwall

Är det på tisdag om en vecka? som det ser ut nu kan jag.. tid? Vad ska jag ha med mina i såna fall. filip kommer nog med och jag tar med till honom eftersom att han har gluten.

• zazla

Cassiopeja: Ja alltså man uppskattar verkligen jobb/ skola när man bara sitter hemma och har tråkigt... Fast jag vet i 17 om jag hade orkat jobba nu.... Men jag jobbde ju ändå fram til vecka 38 så lite bra är jag

Förresten Jewel: Andreas hämtar mig i stan efter fikat så du behöver inte köra mig hem

• Cassiopeja

zazla: du ska du alltid vara värst... jag kommer bara att jobba fram till jag precis går in vecka 37...

• zazla

Cassiopeja: Nääädå. jag jobbade bara två jourpass i vecka 38 så det kanske inte räknas

• Cassiopeja

fast ditt jobb var väl tyngre än mitt oxå... jag sitter ju bara framför ett skrivbord...

• zazla

Cassiopeja: Nä det var världens bästa jobb! Vi kollade på film, lagade mat, gick ut och gick, cyklade, spelade spel och umgicks. Det var jättelugnt Världens bästa gravidjobb! Fast man kunde bli ganska trött i öronen om man säger så

• Cassiopeja

oki, fick för mig att du var PA...

• Blixten

Cassiopeja:
    Öhhh, vaddå bara sitta vid ett skrivbord *protesterar högt och ljudligt*
    Jag pallade inte.....magen var alldeles för stor och för mycket vatten ÖVERALLT.....

skojar med dig bara......det är underbart ifall du känner att du orkar. Men FK tycker som du: vi kontorsråttor nekas ju alltid hp - vi sitter ju "bara vid ett skrivbord"

• zazla

Ja det är jag väl typ eller det egentligen är jag är vårdare på ett gruppboende Fem förståndshandikappade som bara behvöver lite knuffar i rätt riktning ibland. Jättemysiga allihopa!

• zazla

Blixten: Jag håller med! Det är ju skitjobbigt att bara sitta ner, speciellt när man börjar bli tung om magen. Man får ju jätteont i rumpan

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)