• JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Ny tråd för oss i Halmstad och i denna ska väl jag oxå få bli gravid

lägger in namnlistan:
    Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 -
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth -
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)
  • Maddissen85

Förresten zazla: Inga känningar idag?

• LoBe

Välkommen Saris83 och Min lilla bulle!

Oj oj oj. Var ocxh tränade ikväll. Sambon min har lyckats övertala mig till att byta till hans gym och dessutom att jag ska träna lite styrketräning. Så det har jag gjort nu 4 ggr på mindre än 2 veckor!!! De ni. Nu kommer jag bli hur stark som helst!!!

TeaSpoon: hahaha gillar Totte kattmaten? stackars lille Ian att redan ha storebror som tetas. Jag vet hur det är att vara det yngsta syskonet!!! Fast o andra sidan kanske det inte är så lätt att vara Totte heller alla gånger

Nu ska jag snart sova.
    Godnatt på er!
    LoBe

• Min lilla bulle

Tackar så mycket för Välkommandet

• zazla

Maddissen: Nope inte ett dugg

LoBe: Kommer du imorgon förresten? Har verkligen noll koll på vem som kommer imorgon märker jag, haha...

Zazla + kompis
    Jewel
    Heffaklumpens mamma
    Minerva
    Maddissen
    Teaspoon (kanske)

Har jag missat någon?

• Maddissen85

zazla: Så din kompis kommer? Roligt! Det är ju roligare ju fler vi blir...

• zazla

Maddissen: Japp hon bestämde sig för att våga sig med nu Så jag hoppas att hon inte backar ur i sista sekunden

• Teskedsmamman

*retas* Har ni inga liv eller?!? Sitter ni bara vid datorn hela tiden *ska jag säga*

Ialla fall.... jo Olga och LoBe... Ungen både käkar kattmat (torrfoder) och slickar skålen om den skulle vara tom... Han är så duktig med trappan så vi stänger nästan aldrig grinden längre för han gillar att stå i trappan och titta ut, vi har ett fönster precis i trappen... får nog flytta kattens matskål igen.
    Just nu står skålen, renslickad, i hallen istället...

Vi ska slakta grisen imrogon så det blev ännu mer osäkert om jag kan komma, men det finns fortfarande en liten chans

• Maddissen85

Nu ska iaf denna datanörden gå å lägga sig.. Så godnatt på er alla datanördar å icke datanördar
    Kram Madde

• zazla

Nä inget liv! Jag sitter här smällfet och orkar inte röra mig. Kan inte ta mig någonstans heller pga av att jag inte ska köra moped. Astråkigt. Och jag går inte i skolan och jobbar inte längre. Fikat imorgon är liksom veckans höjdpunkt! Tragiskt ju... Tack gode gud för FL just nu liksom.

• Blixten

TeaSpoon:
    Oj, din kille är för härlig slickar kattskålen *asgarvar*

JewelGirl:
    Nej, jag kommer inte imorgon. Har andra planer för eftermiddagen och får hålla mig tills ni kommer på tisdag i stället Tänk på saken så får vi se.....

Sofia, Madde och Heffaklumpens mamma:
    Jag undrar om ni också hänger med på tisdag? Som jag skrev innan, så har vi blivit så många fler i tråden, så alla kan inte hänga på hem till mig, men vi har ju chattat ett bra tag nu. Och ni verkar ha haft oturen att inte kunna hänga med på fikorna på sistone ......

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)