• JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Ny tråd för oss i Halmstad och i denna ska väl jag oxå få bli gravid

lägger in namnlistan:
    Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 -
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth -
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)
  • JewelGirl

Hittar till din gata, det är lugnt... jag har en mörkblå audi a4 sedan... hämtar dig då 15.15 vid din adress.

• zazla

Åh vad bra! Tack så mycket Men om jag inte är där så föder jag barn ok Kan försöka meddela detta innan isåfall

• JewelGirl

zazla: haha, ja det kan ju vara lämpligt att säga till innan... men blir inte sur om du inte står där har ju en ursäkt liksom...

• Teskedsmamman

Det blir nog inget fotograferande för oss idag (maviperi: Man kan fota på Mickes foto harjag för mig det heter, på tisdagar mellan 13-17 och så kommer det i Hallandsposten sedan) Totte sover fortfarande och ska han vara glad och fotegenisk när vi kommer in är det bäst om han får sova färdigt

Har istället satt på en maskin tvätt och funderar på vad vi ska ha till middag... Ian sitter och "äähhar" åt tv i sin babysitter...

• Teskedsmamman

Förresten!! Fika imorgon får jag se, maken är iofs hemma så jag kan ta med Ian bara = mindre att släpa på, och fikat den 13:e är jag gärna med på!!! Kan fixa något att ta med!! Kommer inte heller ihåg vad jag skulle kunna fixa

• zazla

Jag KANSKE tar med en kompis ( eller ja hon går isåfall själv) till fikat imorgon. Isåfall tar hon med sin dotter Samanta som är ett år. Så teaspoon, om du kommer så gör det ju absolut inget om du tar med totte, de kanske har nytta av varandra Hon finns här på FL men hon är inte ett dugg aktiv... Manta heter hon iallafall. Men som sagt, hon visste inte om hon var ledig eller inte. Jag ska prata med henne igen ikväll!

• JewelGirl

Är det någon här som har äl-stickor till övers som ni inte längre vill ha...? Kan tänka mig köpa dom lite billigt för nöjes skull och roa mig nästa vecka...

• escb

TeaSpoon och Maviperi: Har inte Göte Karlsson tagit över babyfotograferandet från Mickes foto? Det är jag ganska övertygad om.

• Maddissen85

Hej hej.. Skönt att det blir fika imån.. Ser verkligen fram imot det!

Nu ska jag drick a en kopp kaffe.. Annars somnar jag

saris 83: Välkommen hit!

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)